Gå til innhold

Begynner dere å bli bekymret for svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg. Hvis det er riktig at det kommer en epidemi til høsten, vurderer jeg å kjøpe inn munnbind til familien min. Er ikke så bekymret for meg og mannen min, men for de to barna våres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for meg selv, mannen eller guttungen på 3.5 år.. Men lille jenta på et par mnd ja.. Er allerede 2 stk som er smittet som bor i nærheten av meg..

Skrevet

Nei, overhode ikke. Klarer faktisk ikke presse fram den minste lille antydning til angst... Dette har bare tatt altfor mye av rett og slett.

Skrevet

Jeg er mer bekymret for hvordan samfunnet kommer til å fungere om vi får for eksempel 40% sykefravær enn jeg er for selve sykdomen. Om det blir så ille at sykhus, politi, apoteker, matvaredistribusjon osv ikke fungerer en stund, da blir det ille. Forhåpentlig vis blir ikke så mange syke på en gang.

Skrevet

Er ikke redd for at noen skal bli alvorlig syke, nei, men håper jo vi slipper unna mange sykedager....

Skrevet

Munnbind er bare tull å bruke, ingen forskning viser at man er mindre utsatt for svineinfluensa med munnbind...heller tvert imot...

Skrevet

-men om man allerede har sykdommen selv, er det lurt for ikke å smitte andre.

Skrevet

Beste beskyttelse er håndhygiene...og selvsagt ikke hoste folk i trynet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...