Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Kanskje litt tidlig å tenke på dette nå, men om vi fortsetter å bo her så kommer den lille til å reise 3 mil hver vei. Lurer på om det er for langt, turen tar ikke mer enn en halv time, så så veldig land tid er det vel ikke. Det er alltid en voksen som er med på bussen, som passer på at alle kommer av og på på rett sted.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Min eldste har ca 11 km til skolen og tar da skolebuss hver vei. Ingen voksen som følger ham. Turen tar ca 25 minutter hver vei (mange stopp), så jeg synes egentlig det er i lengste laget. Gleder meg til vi kan flytte og det er gangavstand til skolen!
Vipsenmamma Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hun begynner om et år og får da ca. 10 minutter å spasere i somlefart.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Eldste begynner neste år, og det er ca 10-15 min å gå, men jeg kommer nok til å kjøre han de første årene siden jeg likevel må på jobb og minsten må i barnehagen :-)
Honningmelon Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Eldstemann begynner på skolen om ett år, og her vi bor nå tar det ca. 7-10 minutter med bil. Skolen han skal gå på er i en annen skolekrets enn den vi bor i, men flytter sansynligvis nærmere skolen etter hvert.
Fire småtroll Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Vi er heldige der, det er faktisk en av grunnene til å bo der vi bor. Når jeg står ute på trappa hører jeg at det ringer inn på skolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå