Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Uansett hvor mye jeg vasker dette gulvet så blir det flekkete, og fotspor uansett hvor jeg går. Jeg klikker snart. Skulle søren meg ha hatt vegg til vegg teppe OVERALT her ser jeg. Noen som har noen forslag på hvordan jeg UNNGÅR å få merker med en gang etter at jeg har vasket. Har ikke anelse på hvilket gulv det er. Jeg vasker, vasker, vasker og vasker. Vasker det sikekrt 5 gang om dagen. Og jeg bruker ikke for mye såpe.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 hehe, du må ikke vaske gulvet med vann da kjære deg Du skal kun flekke med vann der det er møkkete, og gå over gulvet med tørrmopp Grunnen til at det blir flekker er at vannet og såpen mest sannsynlig legger igjen en film på gulvet som skoene lager merker i. Så slutt med den fanatiske vaskinga, og gå heller over med tørrmopp. Få sjekket hva slags gulv du har, og hvis det er laminat eller lignende, så kanskje du skulle ha bondet det? Er det parkett så kanskje det skulle vært slipt og lakkert opp på nytt? Et gulv setter ikke flekker hvis det ikke er fuktig, så du har nok brukt for mye vann og såpe på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 åh huffa meg. Men, hva skal jeg nå gjøre for å få bort flekkene da? Hjelper ikke å gå over med tørrmopp nå vel? Skrape bort den fantastiske overflaten JEG SELV har laget Takk for hjelpen ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 du må nok bare godta flekkene frem til du vet med sikkerhet hva slags gulv du har. Så kan du få riktig metode til å behandle gulvet deretter;) Bruk ihvertfall tørrmoppen og flekk kun på møkka frem til du får behandlet gulvet. Snakk med forretninger som selger gulv, spør om de kan komme å titte på gulvet ditt. Eller kanskje et renholdsfirma som kan komme og hjelpe deg (dette koster som regel litt penger, men bedre det enn at du skal irritere deg grønn:p) Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 dyter sjøl jeg... må få ned disse Ina trådene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå