Zeke Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 endelig satt spiren (håper jeg) tok en test i dag utpå dagen og der lyste + mot meg, hatt veldig usabil syklus etter SA i feb. alt fra 22 til 28 dager, men hvis jeg har 22 denne gangen er jeg 4 uker og 1 dag hvis det er 28 så ville jeg vel ikke få + tegn på ettermiddagen og 5 dager før?? kan ikke tro at dette er sant. kjøpte ett par sko i str 15 og la gravidietstesten oppi de og skreiv et lite kort til min mann å gav det til han. så håper jeg får gå heilt til målstreken denne gangen. skal bestille tidlig UL i morgo.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Gratulerer mybones!!! Krysser alt for at spiren sitter nå Velkommen til 1.trimester
Zeke Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 takker, jeg håper på å bli her fram til jeg kan komme lykkelig vidre til 2 trimester denne gangen. gleder meg til å ringe legen å be om UL i morgo, håper den sitter denne gangen. hvor langt er du på vei?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Jeg er 9+1 i dag. Lykke til!! Kos deg med spiren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå