Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 hun som har med lønningen å gjøre på jobben skulle sende inn skatte og oppl.skjema til nav sånn at jeg kunne få foreldrepengene mine. det skulle hun har gjort i midten av juni. jeg måtte til og med reise 2 timer bare for å levere skjemaet og navs adr til henne for hun lot som om hun ikke ante hva jeg snakket om enda hun har jobbet der i mer enn 10 år og jeg reiste dit med bekkenløsning. idag fikk jeg vite at de mangler det skjemaet på nav. har ikke blitt sendt inn og saken min har vært på vent siden slutten av juni. 1 uke til permen begynner og jeg er alenemor og virkelig avhengig av de pengene for babyutstyr. jeg jobber på en skole så alt er stengt nå. jeg får ikke tak i hun ansvarlige før skolene åpner igjen. gud jeg er forbanna. kunne kvelt henne kanskje litt hormonell også da men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. lange saksbehandlings tider hos nav også
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Anbefaler deg å bestille en time hos nav, og forklare situasjonen din. Kanskje du kan få et nytt skjema og levere mens du er der? I slike tilfaller bruker nav å gjøre unntak og gjøre det til en hastesak... men ja, hadde vært rimelig forbannet selv på hu kjærringa :/
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 du MÅ få tak i henne, hadde samme problem selv, trodde jeg skulle klikke. Spurte om det ikke var andre måter å oppgi inntekts og skatteopplysninger på, og man kunne faktisk levere lønnsslipp for det siste året så kunne de regne det ut fra det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 På jobben min sendte hun det inn og jeg gikk og takket henne for at hun hadde gjort det så raskt. Da ble hun veldig letta sa hun fordi hun hadde fått kjeft av andre lønnstakere tidligere fordi nav sa at de ikke hadde mottatt noe fra arb.giver. og det skjedde visst stadig enkelte steder. nav hadde rotet bort/forlagt papirer og skyldte på arb.giver. Så det kan være det som har skjedd hos deg og da. Noen NAV kontor er ordentlige rotekontorer. (heldigvis ikke der jeg bor. jeg fikk perm pengene allerede tre dager ettewr jeg tok perm fra jobb. .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå