Gå til innhold

Hvilke bilsete ville du valgt? Vil ha med Isofix...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips og er fornøyd selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt brukt fra ei jeg kjenner, rømer, britax, kom best ut i test. Har ikke prøvd det, men hun jeg kjøpte det av var fornøyd og jeg stoler på henne

Skrevet

Har faktisk vært å sett på nett hvor mye det blir å koste med isofix, fant da ut at de bilsetene som har vært testet bl.a. det siste året koster rundt 3000 med isofix. (det er de prisene jeg fant)

Jeg vet ikke, syns dette ble litt vel mye, så har bestemt meg for å leie hos If, ihvertfall den første bilstolen. Der går det å leie med, eller uten isofix for rimelige penger.

Skrevet

Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix.undersøkte en del på fohånd og kom frem til at det er et bra sete.

Et annet som kommer godt ut i test er izi sleep sitt,men det var veldig tungt da og det er jo ikke noe særlig :(

Skrevet

Hvis jeg skulle investert i nyfødt-sete ville jeg kjøpt et brukt Brio isofix sete. Det er best i test og de brukes så kort tid at de blir ikke slitt ut etter ett barn. Da koster de det halve av det du betaler i butikken :) Og hvis du kjenner selgeren... Søk på finn, det er masse til salgs.

Sete nummer to ville jeg kjøpt nytt, det som er fra 9 kg eller likn. Der ville jeg valgt bakovervendt isofix HTS besafe, de kom nye i mars i år. Første bakovervendte sete med isofix (som virker solid og bra)

Det er masse seter til salgs uten base. Styr unna disse, de har det med å vri seg ut av selen ved uhell... Det vil du ikke, og i tillegg er det lett å montere feil. Base er ofte mye bedre, da klikker du setet ned i basen og denne er festet i bilens belter en gang for alle. Mange baser kommer med innfesting for belte, det fungerer bra det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...