Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg sliter med hode pine,jeg har migrene men tørr ikke ta medesiner for det nå...noen som har tips/råd??? så er jeg så sliten at jeg hvet ikke hvordan jeg skal klare meg når ferien er over,bare tanken på jobb gjør meg kvalm...stakkars mine søte små gullgutter,jeg orker jo nesten ikke ordne med dem heller jo....uff....stakkars får jo så dårlig samvittighet!!! Noen som kansje har det på samme måte??jeg er i 7+0 i dag.
MrsL1 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Vet akkurat hvordan du har det! Og migrene tabletter er jo ikke lov å ta! Mine råd er: Drikke masse vann, holde deg unna det som utløser migrene, for meg er det sol, så solbriller på mesteparten av tiden solen er oppe:) ellers, så kan du ta paracet, ikke at det hjelper så mye, men det tar toppene iallfal.... Skulle anfallet komme for fult, helt mørkt å stille rom, kald klut over pannen, og bare PRØVE å slappe av.... Lykketil:) Foresten, koffein er ofte en utløsende faktor....
Emilie_ Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Huff, jeg er også en av de som vet hvordan du har det. Forrige helg så måtte jeg dra på legevakten etter 3 dager med bare sterke smerter og oppkast. Jeg fikk noen kvalmedempende (kun til bruk ved migrene, ikke morgenkvalme) og stikkpiller paracet. (kan en jo kjøpe selv, kjekt og ha) Det hjalp litt.. men LITT er bedre enn ingenting i slike situasjoner. 4. gangen jeg er gravid. 1.gang hadde jeg ikke fått migrene enda, 2 og 3 så hadde jeg ikke et migreneanfall, mens dette sv.skapet har jeg hatt det allerede flere ganger og er kun 10 uker på vei. Er enig med MissL sol er utløsende faktor.. PÅ med solbriller!!! Nå har jeg ikke hatt migrene siden forrige helg,, BANK I BORDET, og det er deilig. I mellomtiden "koser" jeg meg nemlig med morgenkvalme og trøtthet.. ugh. MEN det er jo et godt tegn også Lykke til til dere begge.. Krysser fingre for at migrenen slipper taket i oss resten av sv.skapene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå