Gå til innhold

Kom med din BESTE bok!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nye tips. Liker ikke klisje bøker og Unni Lindell:)

 

Ps: noen som har lest Engelens spill av Zafon som har noen teorier rundt slutten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKET drageløperen og tusen strålende soler.....helt utrolig leseopplevelse:-)

Skrevet

tusen strålende soler og drageløperen. dette er romaner da.

 

eller så er det maaange sinnsykt bra og "fine" bøker fra en bokklubb som heter "fra virklighetens verden". der får man sanne og gripende historier fra alle verdenskanter. om alt fra drap, til barnemisshandlign, kidnapping til norkomiljøet. dette er bøker du ikke kommer til å legge fra deg før du har lest de ferdige altså!!

Skrevet

Siderhusreglene. Den kan jeg aldri glemme.

Skrevet

Har lest Dragløperen og Tusen strålende soler, nydelig bøker.

Skrevet

Huset med den blinde glassveranda.

Arseniktårnet.

Anna Karenina.

Skrevet

"Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield

 

"Senor Peregrino" (og ("Drømmehjerte") av Cecilie Samarin

 

og

 

Triologien av Stieg Larsson

 

Skrevet

Beste vet jeg ikke, men meget god: "Mengele zoo" av Gert Nygårdshaug.

Skrevet

Hvis du har lest/leser Engelens Spill så har du sikkert lest Vindens skygge også? Den er jo også kanon.

 

Holder på med "Øya" nå og so far soo good - fått den anbefalt av "alle".

 

Stieg Larsson-triologien er nevnt her, og jeg storkoste meg også med den.

 

Kaptein Corellis mandolin er også fin syns jeg, selv om jeg ikke har lest den ferdig ennå (må være i riktig "humør" for visse bøker).

Skrevet

Huff....hvem ønsker å lese bøker om barnemishandling og kidnapping?

Skrevet

The Supernatural Power of a Transformed Mind av Bill Johnson!

Skrevet

Vansklig å si hvilken bok jeg har likt best noengang, men her er et par jeg har lest nylig som jeg likte veldi:

 

The City and the City, China Melville

Gentelmen of the Road, Michael Chabon

Zima Blue, Alistair Reynolds (Noveller)

Og ellers liker jeg veldig det aller meste av Ursula Le Guin og Neil Gaiman

 

 

Skrevet

Ja, de har jeg lest:) Øya er en nydelig liten bok!

Skrevet

Elsker Folket på Innhaug bøkene av Anne Karin Elstad. De vender jeg stadig tilbake til.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...