Jenny-penny Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Trenger nye tips. Liker ikke klisje bøker og Unni Lindell:) Ps: noen som har lest Engelens spill av Zafon som har noen teorier rundt slutten??
lillemirakel!! Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 ELSKET drageløperen og tusen strålende soler.....helt utrolig leseopplevelse:-)
Nullstress;) Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 tusen strålende soler og drageløperen. dette er romaner da. eller så er det maaange sinnsykt bra og "fine" bøker fra en bokklubb som heter "fra virklighetens verden". der får man sanne og gripende historier fra alle verdenskanter. om alt fra drap, til barnemisshandlign, kidnapping til norkomiljøet. dette er bøker du ikke kommer til å legge fra deg før du har lest de ferdige altså!!
Vipsenmamma Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Siderhusreglene. Den kan jeg aldri glemme.
Jenny-penny Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Har lest Dragløperen og Tusen strålende soler, nydelig bøker.
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Huset med den blinde glassveranda. Arseniktårnet. Anna Karenina.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 "Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield "Senor Peregrino" (og ("Drømmehjerte") av Cecilie Samarin og Triologien av Stieg Larsson
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Beste vet jeg ikke, men meget god: "Mengele zoo" av Gert Nygårdshaug.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Hvis du har lest/leser Engelens Spill så har du sikkert lest Vindens skygge også? Den er jo også kanon. Holder på med "Øya" nå og so far soo good - fått den anbefalt av "alle". Stieg Larsson-triologien er nevnt her, og jeg storkoste meg også med den. Kaptein Corellis mandolin er også fin syns jeg, selv om jeg ikke har lest den ferdig ennå (må være i riktig "humør" for visse bøker).
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 Huff....hvem ønsker å lese bøker om barnemishandling og kidnapping?
Ettervinterkommervår Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 The Supernatural Power of a Transformed Mind av Bill Johnson!
*Little Miss Sunshine* Skrevet 20. juli 2009 #12 Skrevet 20. juli 2009 Vansklig å si hvilken bok jeg har likt best noengang, men her er et par jeg har lest nylig som jeg likte veldi: The City and the City, China Melville Gentelmen of the Road, Michael Chabon Zima Blue, Alistair Reynolds (Noveller) Og ellers liker jeg veldig det aller meste av Ursula Le Guin og Neil Gaiman
Jenny-penny Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2009 Ja, de har jeg lest:) Øya er en nydelig liten bok!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. juli 2009 #14 Skrevet 20. juli 2009 Elsker Folket på Innhaug bøkene av Anne Karin Elstad. De vender jeg stadig tilbake til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå