Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16+2 idag, og lurer på hvordan dere andre føler dere i denne perioden? altså hva kjenner dere? Kjenner det stikker av og til , og at det er hardt og spent i magen til tider, hele tiden egentlig, og oppblåst. Er det vanlig?At magen er spent, sikkert livmoren. Kjenner at det er lengere oppe nå. Er liksom usikker på hva jeg skal føle og hvordan.. Skal til jordmor på fredag så får sikkert flere svar da, men greit å høre med dere andre :)

Nå går dagene i å vente på liv, noe jeg vet kan ta noen uker til, og på magen. Har vel fått litt mage, men er liksom litt usikker på dette også, hehe! Jeg er ikke syltynn fra før av, helelr ikke overvektig eller noe slik, men har littegrann på magen fra før av, så når jeg nå bare er oppblåst føler jeg at det ikke blir den "riktige" gravidmagen fordi det er min egen mage, om dere skjønner..? :P Så jeg prøver holde inn og se om jeg ser en "ny" kul liksom, men føles lettere når jeg ligger. Uansett vanskelig å holde inn nå når man er så oppblåst, og typen sier jeg må bare slippe ut, hehe. Men som sagt, føler ikke det blir riktig mål fordi såå stor gravidmage har jeg absolutt ikke ennå!

Mye man tenker på det skal være visst! :)

Håper noen gidder dele sine erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...