2barnsMamma28 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Noen som har fine erfaringer med slutte m puppen om natta? min datter på 6 mnd,spiser og spiser og spiser om natten,i søvne kan man vel nesten si. Men blir gal om jeg gir smokken. legger henne i egen sesng på kvelden, men fra ca 0100 starter foringen. så håpløst slitsomt for meg,men sikkert behagelig for henne;)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Får hun noe mer/annet å spise enn mm? Her har vi gitt tillegg (enten mme eller grøt) når plutten plutselig har begynt å våkne oftere på natta for mat. Har dere begynt allerede, har jeg ingen gode tips :o/
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Er vel ikke uvanlig at de spiser litt på natten i den alderen (mine fikk til ca 10 mnd), men du kan vel kanskje prøve med mer mat på dagtid?
Fire småtroll Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Mine har også spist mye om natten på den tiden der, de har vel rett og slett blitt så aktive at de trenger mer kalorier? Etter å ha begynt med fast føde har det blitt mindre amming om natten igjen, og når vi har kommet opp i fire fulle måltider med grøt, middag og brød på dagtid har de helt sluttet å amme om natten helt av seg selv.
2barnsMamma28 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 ok,da får jeg tro det bare glir over av seg selv:) hadde en lite håp om hun skulle begynne sove hele natten,men det er nok en ønske-tenkning. gir grøt på kveld og morgen,men ikke store posjonene hun får i seg så da er hun vel sulten da:) takk for svar!
MintCondition Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Gutten min er 7 mnd i slutten av mnd, og har sluttet med nattpupp for noen uker siden. Han spiser masse mat på dagtid, grøt X 2, brødskive, øver oss litt på middag...så han trengte sant og si ikke mat på nattetid lengre. Tok et par netter hvor far tok opp gutten og evn. ga ham smokken, så var det slutt på nattamming gitt, uten en eneste tåre! Utrolig deilig, jeg hadde aldri orket å ligge å høre på at guttungen brølte på pupp på natta...da hadde jeg heller ammet litt lengre på natta tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå