Gå til innhold

alenemødre med barn under seks mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bor dere alene eller sammen med foreldrene deres.jeg bor hos mine foreldre å merker at ungen min favoriserer moren min fremfor meg:(Hva har jeg gjort galt?Jeg har overlatt ansvaret til henne ofte når hun har fri,fordi jeg er så sliten å lei.hun jobber hver dag .og egentlig ville jeg bodd for meg selv men merker at tanken skremmer meg. .men flytte hjem når ungen var to mnd.har bodd for meg selv før.er 26 år.nå er ungen syv mnd.uff bare jeg som har det sånn..snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd for meg selv siden lenge før jeg fikk barn. Kunne ikke klart å bo med mine foreldre som voksen, nei. Ingenting i veien med dem, gode foreldre som hjelper meg mye ellers, men det hadde bare ikke gått.

Jeg var 23 da eldste ble født, og jeg var alene fra ca midt i svangerskapet. Var også alene fra starten med nr 2. Så jeg har 2 unger.

Skrevet

hvordan syns du det har gått??

Skrevet

jeg bor også her fordi jeg sparer penger.men syns det er så trist når lillemann liker mormor bedre.tenk om han begynner å si mamma til henne i stede:(

Skrevet

Vet du, jeg bor ikke med mora mi, hun er bare hos oss en gang i mnd siden vi bor langt vekk. Men når hun først er med barna mine så favoriserer de henne til de grader! Kaller henne mamma selv om min eldste faktisk er nesten 3, skyldes nok at jeg kaller henne selv for mamma, blir så rart å si mormor til min egen mor.

Sliter du forresten med depresjon? Bare spør siden du var sliten og lei, og det virker som du ikke har det bra.

Skrevet

Det har gått helt fint, det:)

Vet ikke hva det å bo hos mine foreldre skulle gjort bedre. Vet det lett kunne blitt irritasjoner og slikt. Tenker jeg, da.

Og jeg har jo definert mitt "bestemmelsesområde" bedre ved å bo alene med barna.

Det med avlastning fra mine foreldre blir også mer definert, siden barna er hos dem når de passer dem og ikke bare hjemme der jeg bor. Og jeg skaper et hjem for mine barn som er vårt, ikke noe vi deler med besteforeldre. Våre tradisjoner, rutiner og vårt rede:) Ingen som kommenterer hva jeg enn gjør.

Skrevet

mulig jeg er litt deprimert.har lite med venner også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...