celodi Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Tenkte jeg skulle prøve meg på det i dag:) Lager bunn,smører tacosaus utover Steker kjøttdeig og har tacopulver på Legger litt løk og tomat oppå og kuser tacoskjell over,så ost. Eller er noen andre måter bedre tro?
Ceci med snuppe Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Vi pleier å lage tacosausen ved å blande tacopulver i tomatpuré (eller hjemmelaget tomatsaus). Lager bunn, smører tomatsausen utover Legger litt løk og hakket jalapeños oppå og knuser tacoskjell over, så ost. Legger rå kjøttdeig i biter oppå osten (ovnen er varm nok til at kjøttdeigen blir stekt - det er mye saftigere sånn!)
Jenny-penny Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Denne er knall god! Kjøper ferdig NÅ pizzabunn fra Toro * Smør en boks creme fraische i bunn * En boks Chunky salsa (ikke tacosaus) * Stek en pk kjøttdeig med tacokrydder og ha over * Topp med hakkede friske tomater eventuelt mais og så ost Stek i 10 minutter før du legger over nacho-chips og steker 5 minutter til Server med salat rømme og guacamole!
___ Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Jeg gjør omtrent som deg med unntak av at jeg ikke bruker tacoskjell på, det er vi ikke så glade i. Derimot har vi på mye mais, løk og paprika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå