tigergutt<3 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 hvis jeg har spist løk hvor lenge må jeg vente med å amme etterpå da?
tigergutt<3 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2009 ingen???? Hvor lenge sitter maten jeg spiser i morsmelk.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Hvorfor skal du vente med å amme etter du har spist løk da?
Ronja&Odin Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 løk har ikke såååå mye og si... bare og amme vanlig det... jeg gjorde det etter og ha spist løk på pizzan og det gikk heeelt fint:)
Seven Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Hvis du fullammer så må du jo amme ungen din selv om du har spist løk. Jeg glemte meg en gang og spiste sprøstekt løk på pølse og gutten min reagerte på det. Derimot har han ikke reagert på krydret indisk mat, jordbær og reker. Etter at han rundet 5 mnd har han ikke reagert på løk heller. Nei, du må nok amme og håpe på det beste. Jordmor på barsel fortalte at en må se på hva en har spist de siste 24 timer hvis en mistenker at babyen reagerer på mors mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå