Gå til innhold

Hvor mange bh'er har dere?? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 stykk om gangen som regel. 2 hvite og 2 sorte. Finner ikke så mye i min størrelse, så tar det lille jeg finner ;-)

Skrevet

Altfor mange:-)14 stk på siste telling,men bruker jo bare noen av de til vanlig..

Skrevet

ca. 20 + 2 som passer nå i uke 30 som er egentlig amme bh. alle de andre er push up med metall i så de bruker jeg ikke.

Skrevet

Takk for svar

Jeg har digre pupper :-( Og bh'er som passer er så dyre :-(

Har derfor bare 2 stk... :-(

Tror jeg må shoppe litt... Men syns 900 kr for en bh er mye!

HI

Skrevet

Hvor store pupper har du? Jeg har svære jeg også, men har funnet ut at ved å kjøpe med større omkrets og mindre cup og rett og slett sy omkretsen mindre så får jeg rimelige BH-er som passer!:-)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg har 4 bh-er som passer. Jeg bruker også fallskjermstørrelse (70H), så det er vanskelig å finne gode bh-er som ikke koster hele lommeboka. Jeg liker å kjøpe på salg, finner mye bra der :-) Men hvor kjøper dere amme-bh?

Skrevet

Jeg harn ok alt for få og alt for gamle BHer. De er utslitte og kjipe og kan neppe gi noen særlig støtte å snakke om lengre egentlig. Jeg er ikke flink til å kjøpe sånt i det hele tatt egentlg. Tror jeg må gjøre en innsats i sommer rett og slett. ;D

Skrevet

Jeg har 5 som jeg bruker og 2-3 som jeg helst ikke bruker.

Har 85 D og får kjøpt i noen utvalgte serier på h&m.

Skrevet

har ikke tall på hvor mange jeg har. .

shopper nytt undertøy støtt og stadig. Elsker å kjøpe nytt :):) og da alltid sexy :D:D samboeren min klager ikke ;)

Skrevet

Har 4 veldig bra MarieJo BHer som er supre, pluss noen "reserve".

Skrevet

Plutselig hadde jeg 4 til! Var på shopping og fant bikinier i store cup-størrelser, de hadde masse 70G som jeg kjøpte to av, og én i 75G som jeg kjøpte. I tilleg var det en sånn tankini der i 75G. Var også 75H der, men det ble faktisk for stort, det er en sjeldenhet!:P

Og det kosta bare 20 kr stykket!!!

Ellers har jeg ikke så mange BH-er i grunn. Fant en i 80D som passa rundt puppen, var nemlig lagd med ekstra stoff utenpå selve BH-en, så da passa den selv om det var mindre cup enn jeg bruker. Kjøpte de to som var igjen da!:P

Skrevet

kjøper ammebh på cubus, koster 160-70kr

Skrevet

Jeg fant store amme-BH-er på kappahl. Synes de er best på BH for oss som trenger stor cup, men ikke nødvendigvis stor omkrets.

Skrevet

Bruker 70 E, har tre GODE bh'r som jeg bruker, to til hverdags (begge krem/beige)og en lysegrå litt mer pynta, pluss en sort som brukes nå og da, men ikke som fast inventar :P Ellers er det en del som er ubrukelig pga feil str, null støtte, osv! Men det holder med tre/fire.. og har nettopp investert i to bikinier (eller egt tre men den ene er kun til soling, den er minimal!!!!)

Skrevet

Har ca 10 bh i skuffen etter at jeg kastet ca 20 her om dagen som var gamle, ødelagte eller for små..

Av de 10 er ca tre stk ammebh, ca sju er fra før amminga, noen fra jeg var gravid, så de passer nå, noen er for små, men må spare de så jeg har de når jeg slutter med amming. Jepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...