Gjest Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 4 stykk om gangen som regel. 2 hvite og 2 sorte. Finner ikke så mye i min størrelse, så tar det lille jeg finner ;-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Altfor mange:-)14 stk på siste telling,men bruker jo bare noen av de til vanlig..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 ca. 20 + 2 som passer nå i uke 30 som er egentlig amme bh. alle de andre er push up med metall i så de bruker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Takk for svar Jeg har digre pupper :-( Og bh'er som passer er så dyre :-( Har derfor bare 2 stk... :-( Tror jeg må shoppe litt... Men syns 900 kr for en bh er mye! HI
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Hvor store pupper har du? Jeg har svære jeg også, men har funnet ut at ved å kjøpe med større omkrets og mindre cup og rett og slett sy omkretsen mindre så får jeg rimelige BH-er som passer!:-)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har 4 bh-er som passer. Jeg bruker også fallskjermstørrelse (70H), så det er vanskelig å finne gode bh-er som ikke koster hele lommeboka. Jeg liker å kjøpe på salg, finner mye bra der :-) Men hvor kjøper dere amme-bh?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Jeg harn ok alt for få og alt for gamle BHer. De er utslitte og kjipe og kan neppe gi noen særlig støtte å snakke om lengre egentlig. Jeg er ikke flink til å kjøpe sånt i det hele tatt egentlg. Tror jeg må gjøre en innsats i sommer rett og slett. ;D
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har 5 som jeg bruker og 2-3 som jeg helst ikke bruker. Har 85 D og får kjøpt i noen utvalgte serier på h&m.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 har ikke tall på hvor mange jeg har. . shopper nytt undertøy støtt og stadig. Elsker å kjøpe nytt :) og da alltid sexy :D samboeren min klager ikke
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 Har 4 veldig bra MarieJo BHer som er supre, pluss noen "reserve".
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #12 Skrevet 20. juli 2009 Plutselig hadde jeg 4 til! Var på shopping og fant bikinier i store cup-størrelser, de hadde masse 70G som jeg kjøpte to av, og én i 75G som jeg kjøpte. I tilleg var det en sånn tankini der i 75G. Var også 75H der, men det ble faktisk for stort, det er en sjeldenhet! Og det kosta bare 20 kr stykket!!! Ellers har jeg ikke så mange BH-er i grunn. Fant en i 80D som passa rundt puppen, var nemlig lagd med ekstra stoff utenpå selve BH-en, så da passa den selv om det var mindre cup enn jeg bruker. Kjøpte de to som var igjen da!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #13 Skrevet 20. juli 2009 kjøper ammebh på cubus, koster 160-70kr
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #14 Skrevet 20. juli 2009 Jeg fant store amme-BH-er på kappahl. Synes de er best på BH for oss som trenger stor cup, men ikke nødvendigvis stor omkrets.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #15 Skrevet 20. juli 2009 Bruker 70 E, har tre GODE bh'r som jeg bruker, to til hverdags (begge krem/beige)og en lysegrå litt mer pynta, pluss en sort som brukes nå og da, men ikke som fast inventar Ellers er det en del som er ubrukelig pga feil str, null støtte, osv! Men det holder med tre/fire.. og har nettopp investert i to bikinier (eller egt tre men den ene er kun til soling, den er minimal!!!!)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #16 Skrevet 21. juli 2009 Har ca 10 bh i skuffen etter at jeg kastet ca 20 her om dagen som var gamle, ødelagte eller for små.. Av de 10 er ca tre stk ammebh, ca sju er fra før amminga, noen fra jeg var gravid, så de passer nå, noen er for små, men må spare de så jeg har de når jeg slutter med amming. Jepp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå