Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Vi leier en leilighet i en kjeller i en enebolig. Og når det regner ute så kommer det vann opp fra jorda og gjennom gulvet. Det blir da vått bak senga ved listene. Da vi sa fra til huseier sa hun bare at hun visste det. Kjenner jeg blir litt små forbanna når de leier ut en leilighet som er ganske dyr og så blir det vått på soverommet! Hver gang det regner går jeg og tørker på gulvet men det blir fort vått igjen. Det kan vel ikke være bra å sove på et sånt rom?
<3 Legoland <3 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Dette er jo huseiers ansvar og de skal jo fikse opp i dette!! Prøv denne siden : http://www.lbf.no/ LYKKE TIL!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Problemet er at da må de grave opp og vi må flytte IGJEN. Har flyttet tre ganger siden desember. Off, er så lei av huseiere som er vanskelige. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne ha fikset dette før de leide ut igjen.. Men må vi så må vi.
<3 Legoland <3 Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Helt enig!! Det skulle de fikset for lengst !! Skjønner veldig godt at du er frustrert! jeg orket ikke å leie lengre, å forholde meg til husværter, kjøpte meg eget heller! Hilsen Muffins
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Off ja, hadde vi hatt mulighet til å kjøpe. Får ikke lån:(
*smula* Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Selvom det er utrolig kjipt å flytte hele tiden, ville jeg nok gjort det. Det er jo absolutt ikke bra å bo i en fuktig leilighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå