Gå til innhold

Feirer dere 1/2 års dagen til babyene deres?? :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lager til en liten feiring for faddere, besteforeldre, tanter og onkler... Bare de aller nermeste.

Hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror jeg hadde blitt forundret om jeg ble bedt i noe slikt også, hehe...

Men er jo alltid kos med et besøk da!

Skrevet

Hehe... Er ikke tvang å komme da og det er jo en fin måte å samle familie på.

Skrevet

Nei, jeg har aldri forstått det med halvtårsdager. Syns det er nok anledninger med besøk i forbindelse med fødsel først og så evt dåp/navnefest og så ettårsdag.

Skrevet

Jaaaa... Halvt år er stort!!! :D

Så vi har hatt en liten feiring med de nærmeste! ;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Er ikke rart barn i dagens samfunn blir bortskjemte.. Feirer 6mndsdagen? Nei det kommer vi aldri til å gjøre.

Skrevet

jeg sier ikke at man skal feire for hvert halvår som går, men jeg synes også det å bli 6 mnd er litt stort. Ikke at vi inviterer faddre fra andre kanter av landet altså, her blir det den nærmeste familien på kaketreff, forventer ikke gaver og den slags.

Vil heller feire 6 mnds dagen enn å ha folk rennende inn dørene på sykehuset rett etter fødsel. For jeg var virkelig sliten etterpå, men smaken er som baken. :)

Sesilia, er det ditt virkelige navn?? MÅ skrive opp tilfelle det blir jente denne gangen også, hehe :)

Skrevet

Å, det er derfor barn er bortkjemte altså...

Skrevet

Synes jeg husker at vi markerte 6 mnds dagen til snuppa, ja. Vi ba vel ikke noen, men fikk gratulasjoner på sms og spiste kake, tror jeg..:) Alt er jo stort med førstemann uansett,da. :) Koselig med feiring uansett grunn vel! :)

Skrevet

Vi hadde ikke feiring, men hadde egentlig veldig lyst til det!! Her blir familien alltid glad hvis en blir invitert til noe, enten det medfører å gi en gave eller ei :)) Stå på og feir!! Det er stort å bli 6 mnd synes jeg også :)) Her er jeg gravid med nr to, og alle ønsker at jeg skal ha babyshower for gutten vi får. Hadde det med førstejenta også - etter sterk oppfordring fra storfamilien :)) Kjempekos å pakke opp små nydelige klær mm når en er høygravid :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...