Gå til innhold

Noen andre som er veldig kald??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått å vært kald siden fredag. Alle andre sier de er varm når jeg går rundt å lukker igjen vinduer og skrur på varmen i bilen og sånt. Noen andre som merker at dere fryser lettere enn vanlig? Vet ikke om det er et sykdomstegn eller bare et av graviditets symptomene. Føler meg ikke syk på annen måte enn at jeg er fryser hele tiden.

Er 8+3 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg fryser også mer enn vanlig! Jeg går konstant rundt med et pledd surret rundt meg, og er iskald på hendene. Samtidig som jeg får frysninger! Tenkte selv på om dette hadde noe med graviditeten å gjøre...

Zantippe (7+1)

Skrevet

Venter du din første? Det gjør jeg så jeg vet jo ikke helt hvilke symptomer jeg kan vente meg. Jeg er også iskald på hendene og får ofte frysninger.. Men jeg tåler litt kulde så lenge jeg slipper unna kvalmen..

Skrevet

Jeg er helt motsatt.

Til vanlig er jeg veldig kald av meg, går alltid med ullsokker osv.

Aldri vært så varm etter at jeg ble gravid.Har på meg minst mulig klær til enhver tid. Blir jeg for varm blir kvalmen mye verre.

Jeg er 8+1 i dag;)

Skrevet

Hehe, jeg var kokendes varm for 5 min siden, nå fryser jeg.....

Hormonkaos!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...