Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg leiter etter safe-nøkkelen som er sporløst forsvunnet:( Noen som kan "se" hvor den er? Den er på størrelse med en vanlig husnøkkel. Og jeg mener å huske at det var ett LILLA anheng på den. Rosa eller lilla. Den hang sist i nøkkelskapet, men der har den ikke vært på sikkert to måneder! Hvor er den? Safen er stor og grønn, om det hjelper...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg fikk opp en konvolutt... Men uvisst om det betyr at nøkkelen ligger nedi den eller på den, eller en plass hvor du har konvolutter? Jeg fikk også opp en mørk brun bokhylle.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Det er mørkt.... en skuff.... eller under en kommode/skap e.l....mørkt der iallefall. Og litt støvete.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Æsj. Jeg finner den ikke!!! Flere ledetråder?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Er noen flere som vil prøve? Jeg har nemlig ikke funnet den enda. Selvom jeg leter overalt føles det som. Kan det være at den ikke engang er i huset? HI
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Prøver .... bor dere på landet, enebolig, hage ? kan den være utenfor huset et sted, aneks eller noe ?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Vi bor i en enebolig med stor hage i ett byggefelt. Er ofte bortom naboer og slikt, og mister i grunn alltid ting der, men de finner den ikke, altså... Mm. Hvor utenfor huset tror du? Utenfor er stooort
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Den er såpass ''borte'' at det er nærmest umulig å forklare hvor den er. Finner du den har du flaks. Mange ganger dukker ting opp når man slutter å lete Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Prøver igjen.. Har dere gammel stil på huset, grunnen til at jeg nok tenker" på landet" er at huset virker gammelt...og det er jo ikke vanlig i et byggefelt. Jeg får opp området rundt inngangspartiet, eller ved en utgang fra boligen. men nøkkelen er ikke mistet der, men flyttet dit i en oppbevaringsboks /"kiste" eller noe ? (hørtes meget rart ut, men det er det jeg får opp)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Neida. Nøkkelen lå oppå ett skap! Det var riktignok bare litt støvete der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå