nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Noen som har vært der i år? Er det skummelt? Vurderer å kjøpe billett til mannen og jenta på snart 3 år. Hvis hun sitter på fanget fant jeg en veldig fin plass. Hun har aldri sett en hel film, men er veldig glad i sangene og prater mye om Sabeltann. Hun er også veldig glad i teater. Men jeg tenker litt på at den går veldig sent og at det er mørkt kanskje vil gjøre det skummlere enn det ellers ville vært?
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 hei hei. Var der i fjor og de har samme show dette året, vi satt på rad seks, gutten vår var 3 1/2 år, det gikk greit, det var noen saftige kanonsmell da hoppet til å med jeg på benken, det er en "trollsk" stemning, er kjempe bra:-) det er jo mørkt i en teather sal også. men det var flere som måtte gå pga at ungene var redde...... barn over to år må ha billett..... Lykke til;-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 står at barn under 3 er gratis på fanget til en voksen ) Fant en billett på rad 14. Mannen virker interessert i å ta henne med, så da er det bare å prøve. Må de gå så må de det, sånn er det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå