Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jaaa jeg vet jeg burde ringe legen, men det er feriestengt! Problemet er at jeg har så sinnsykt vondt "der nede"! Eller tror det er i urinblæra, er i alle fall inni der. I går kjentest det ut som om hele greia skulle dette ut, og i dag er det mer vondt i de bena på sidene og nedover lårene. Er også mye vondt nederst i magen.¨ Noen som har opplevd dette før, eller har en teori på hva det kan være? Hvis noen kan legge ut på skravlesiden hadde det vert fint det også
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Du kan da ikke få en diagnose her inne! Ring legevakta!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Alle leger / legesentre som har feriestengt skal ha vikarer. Sjekk hvem som er vikar for din.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 kan jo være urinveisinfeksjon?? Det kan i hvert fall bli sinnsykt vondt! Men du må nok ringe legen/legevakta ja..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Har jeg da heller ikke sagt, lurte på om moen hadde hatt noe lignende... Vi har vikarer, men der er det fullt! Det verste er nå gått over, men kjenner det enda... Skal få time hos fastlegen ,for de åpner igjen snart. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå