Gå til innhold

Alle får det som de vil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...av gutta mine altså;=)

Eldste mann kom inn på førstevalg - sykepleien. I tillegg så går ting bra med svangerskapet der i gården - og jeg forventer å bli bestemor medio desember.

16 åringen blir om 4 årstid bilmekaniker. Men med 1 års studiekompetanse i tillegg - krav fra mor!! Han er et naturtalent når det gjelder motorer, så jeg skjønner at han mener at han ikke vil bli noe annet her i livet.... Men vi voksne kjenner jo livet - det er ikke 100%. Kjekt å ha noe å falle tilbake på hvis karusellen snurrer andre veien enn forventet:=)

18 åringen blir mer og mer langhåret akkurat som han ønsker!!! Jeg har mått låse inn saksene for å ikke gå amokk med dem mens han sover...mohahaha... I tillegg så starter han 3. året allmenn til høsten. Får håpe at han iløpet av det året finner ut at han skal bli litt mer en heavy-rock-look-alike!!!!

Savner dere forresten! På tide med en matbit sammen igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miss u2!

Her fikk også hun som søkte førstevalget innfridd:) Så nå starter veien til det målet hun har satt seg langt der fremme. Det er godt kjenner jeg. Og så er det heldigvis noen år til sistemann skal til pers. Foreløpig skal hun få kose seg i barnehagen og leke og være kun barn:-)

Skrevet

Så bra å høre at det går bra med gutta dine! Blir spennende nærmere jul også, vel? c",)

Regner det er bra med småtassene hjemme hos deg også. Her har den semme bebien etterhvert blitt DEN røverjenta, vi har vel hatt flere turer på legevakta med henne enn med alle de andre tilsammen.

Forrige uke var vi innom legevakta igjen etter et fall fra et lekeapparat på drøyt 2 meter - landet rett på rompa.

Hadde vært hyggelig med et treff igjen snart - kaffe, matbit eller noe?

En lunsj i det grønne?

Snart er vel folk hjemme fra ferie og så blir det litt mer liv her - syns det har blitt veldig stille her i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...