simsalabima Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Testet positivt i dag! Er så glad;) Noen som vet hvor jeg kan regne ut terminen min? Hadde første mens dag 24 juni....
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Gratulerer så mye:-), ut fra mine datoer få du nok termin i månedskiftet mars/april. Jeg har regnet min termin på forskjellige steder..varierer med noen dager på de forskjellige... www.mammanett.no www.terminkalkulator.no www.babyverden.no Lykke til:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå