Gå til innhold

Dere som har lest "Jenta som lekte med ilden"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå ferdig, men fortsatt er det noe jeg ikke forstår helt

Hva slags rolle har egentlig Gunnar Björck?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem var det nå igjen? Leste triologien i vår, men har nok glemt litt av navnene ;-)

Skrevet

En eller annen politimannsak, lurer på om det ikke var han som stod bak den hemmeligholdte politirapporten om LS fra 1991 eller noe?

Hehe, frykter jeg var litt trøtt den dagen jeg leste dette... :-p

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

var det ikke han som var på vakt når Zalatsjenko kom på politistasjonen første gangen?

Skrevet

Jo, det tror jeg... Men hvorfor er det av betydning? *blånn*

Skrevet

Jo, det hørtes kjent ut.. Uff, er vist litt for lenge siden jeg leste disse, hukser ikke detaljene lenger ;-)

Tror du kanskje får vite mer i bok nr 3 om jeg ikke husker helt feil, og da blir det tydligere.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Pga at det skulle være veldig hysj,hysj at han hadde kommet til landet ble alle involverte av betydning. Var jo viktig at ingen plapret.

Skrevet

Forstår.. Men var det tilfeldig at han hadde noe med politirapporten om LS også å gjøre?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei det var ikke tilfeldig sånn jeg har forstått det. Det er pga hans rolle i Zalatsjenkosaken at han ble involvert i LS. Han ble jo en av gutta i klubben som skulle rydde opp etter Z.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe, jeg har sittet klistret til disse bøkene for kort tid siden :-p

Benyttet enhver anledning jeg hadde til å lese :-) Men hendte jeg måtte stoppe opp litt innimellom for å fordøye alt når det ble så mange navn på en gang ;-)

Skrevet

Er lenge siden jeg har lest de nå, men du forstår nok mer når du leser den siste boken.

Skrevet

Skal skaffe meg sisteboken i dag, tenkte jeg.. Er jo forholdsvis lett å følge handlingen, men blir mange navn med mange tilknytninger til hverandre!

Skrevet

Ja, les den siste. Da faller bitene på plass. Likte forøvrig bok nr 2 minst, syntes den var litt rotete. Nr 3 er et fyverkeri=) Så gled deg!

Skrevet

Gleder meg allerede :-))

Skulle vel egentlig vært 4 bøker, men regner med "ringen sluttes" mot slutten av bok nummer 3 uansett? Ellers får jeg ikke sjelefred, hehe!

Skrevet

Åh, du er så heldig som har en bok igjen!

Digget de bøkene. Klarte ikke legge dem vekk. Husker da jeg leste ut siste boken, skulle jeg ønske jeg ikke hadde lest dem ennå, så jeg kunne lese dem for første gang igjen. He he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...