Gå til innhold

hva kan dette være!? er frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min, som nå er et par dager unna å bli syv måneder, har våknet til samme tid nå i 4-5 netter på rad (kl 01.50). H*n hyler og skriker og er helt rabiat. H*n har fått to tenner nede, så det kan jo være det kommer flere? (Har prøvd dentinox, men det hjelper ikke på skrikingen)

Tingen er at h*n var ikke sånn da de andre tennene var på vei..

H*n roer seg heller ikke ved flaska (jeg har jo laga til mme, i tilfelle det er sulten h*n er)

Litt frustrerende dette her, i natt hold h*n det gående til klokken var ca 04.00. Noen som har erfart lignende med sine? Er det noe som evt. kan gå over?

Vi har vært utrolig heldige ellers da, h*n pleier å sove som en stein i sin egen seng, så burde jo ikke klage, men er litt sårt når h*n våkner sånn på natta, og ingenting hjelper..

Det har jo endt med samsoving disse nettene da, da har h*n roet seg fortere enn i sin egen seng..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra det du sier om at barnet våkner og er utrøstelig, så vil jeg tro at det er tenner som plager. Når barnet vårt holdt på og få tenner, så ga vi han en stikkpille før han la seg, og ev en til hvis han våknet på natta.

Er ikke vits i å pine barnet hvis man kan forhindre det.

Du kan jo prøve det?.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke skrive han eller hun. Du er jo anonym! Du kunne om så ha skrevet motsatt kjønn hvis du er redd for å bli gjennkjent.

Så tullete med h*n.

Skrevet

Visst du ikke tåler at jeg skriver h*n, så trenger du for all del ikke å svare meg i det hele tatt heller. Makan til alt som skal irritere folk.

.

....Og ja, jeg prøvde med stikkpille i natt, men det hadde igrunn ingen effekt. Som jeg skriver i HI, så var h*n ikke sånn da de to første tennene kom. Håper det er tennene, og ikke noe annet som plager iallefall. Vi får se om det går bedre i natt.

Om dagen er det en solstråle å ha med å gjøre. Ingen sutring/grining i det hele tatt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...