Maisie Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hvordan er navlen deres nå? Sist gang ble navlen liksom flat inni, og poppet ut på slutten. Nå har den vært flat ganske lenge, og er i ferd med å begynne å poppe ut allerede. Og jeg er bare i uke 14, og magen er ikke spesielt stor enda. Flere som har det sånn?
Enitsirk79 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Min var bare flat på slutten sist. Den er i ferd med å bli litt flat nå også (17+2), så kanskje det blir utovernavel denne gangen?
Gjest eelis+guttespire Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Min navle poppet ut rundt uke 20, tror jeg. Den står enda utover, men har flatet litt ut også.. Jeg syns den er ganske stygg egentlig.
:)novemberbarn:) Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Min har blitt mindre enn den var før naturligvis. Har såkalt lite hudlag over den på toppen. Hatt det lenge nå. Er nå snart i uke 23.
Snow78 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Navelen min er innovervendt, de har den vært siden jeg begynte å få mage. Sambo har hele tiden uttrykt at det ser ut som jeg har to mager i og med at jeg har ett lite søkk midt på magen. Er nå i uke 21+0 (første barn) og navelen ser ikke ut til å sige utover i det hele tatt Magen min har blitt ganske så stor nå, synes det hele ser ganske så rart ut siden navelen ser ut til å sitte fast i ryggen min....
Maisie Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Uffda, Snow, må le litt. Litt som sånn møbelpolstring med knapper i? Regner ikke med at magen blir noe større enn sist, men at den vokser i raskere tempo enn sist, siden den liksom "har vært med på det før", og dermed blir vel navlen med. Hadde også innovernavle før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå