Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Meldte nærmest skyfri himmel i går og i dag og det har regnet begge dagene. (Bor i Troms). Fryktelig irriterende at værmeldingen aldri stemmer for tiden. Den er HELT på gjordet. Ikke så ofte man har varme og sol her (som regel bare èn av delene). Man planlegge jo litt utflukter til strand og vann når det skal bli fint men det klaffer aldri!!! Jaja, får ta på oss slagstøvlene i dag igjen og tusle i tussregnet ned til fjæra..... ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Haha, satt faktisk å irriterte meg over det samme i går Bor i nordland og har sett på værmeldingen i det siste at det meldes 10-11 grader her vi bor, men det har ikke vært under 16 grader på lenge. Som regel rundt 18-23. Lurer på hvor de får infoen sin fra... Vi har iallefall helt nydelig vær her idag, skal forsøke sende litt nordover så dere får litt der oppe også. Bodd i Troms noen år og kan ikke si jeg savner det værmessig nei
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Jeg bor i Finnmark, og værmeldingen har like stor troverdighet som vandrehistorier...Man tror det ikke før man får se det
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Haha.....og jeg flytter til Finnmark snart så det blir nok ikke bedre nei ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 det er ikkje noke bedre her i sogn og fjordane heller!! dei meld aldri riktig..argh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå