2005&2010 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Lyst å kjøpe noe utenom det vanlige. Trenger noen tips=)
mirredutt Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Jeg skal i navnefest om et par uker og skal kjøpe Bergans Barnesekk (den minste) og putte oppi diverse turtilbehør som matboks, termos og sitteunderlag. Tror det blir en fin gave til lilletøtta
2005&2010 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Ja, det var jo en ide..=) Tar gjerne imot flere tips
*smula* Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Berger/Røros pledd Store hvite serien-bøker Barneservise (F.eks Figgjo)
Fire småtroll Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Jeg satte veldig pris på å få et skikkelig smykkeskrin til jentene mine, ikke så uvanlig gave kanskje, men veldig greit å ha et sted å oppbevare smykkene som samles etterhvert. Da snakker jeg om et stort voksen-smykkeskrin som kan følge de livet gjennom, ikke et sånt lite barneskrin. En bokpakke er også gøy å få, selvfølgelig store bøker som den store hvite serien, men også en pakke med flere mindre billedbøker osv er morro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå