Gå til innhold

gravid brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mangen her som kommer til å stå brud med en liten i magen? hvor langt på vei i så fall? vi er akuratt begynt å prøve, så vist det klaffer på første forsøk er jeg 7 uker på vei i bryllupet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør ikke det, av den ene grunnen at jeg utrolig dårlig de første mnd da jeg gikk gravid med tulla mi. Hadde aversjon mot det meste av mat, hadde nesen fra helvete og var generelt kvalm, trøtt og sliten.

Svigerinna min derimot, giftet seg 5 mnd på vei og var nyyydelig brud med kul på magen :)

Jeg hadde nok ventet 7 uker til med å prøve, men håper det klaffer for dere :) Lykk til!

Skrevet

jeg vil være 8 mnd på vei den dagen. er litt under en mnd igjen nå. Akkurat nå er jeg i kjempefin form (var det gjennom hele forrige sv.skap) så jeg satser på at den dagen ikke blir noe verre.

Skrevet

jeg vil være rundt 10 uker på vei til bryllupet vårt 22.august:-) oppdaget i dag at jeg var gravid..skulle egentlig vente til etter bryllupet med den saken men nei;-)

Skrevet

Jeg var ca 9 uker på vei da vi giftet oss for 2 uker siden. Det gikk helt fint, men nå er formen elendig.. Heldigvis hadde jeg ikke begynt med oppkast og slik da.. Hadde en fantastisk bryllupsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...