Gå til innhold

Er sååå nervøs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det tid for tidlig ultralyd.. Er så utrolig nervøs for at det ikke er noe der... Eller hjertet ikke slår.. Andre som er like nervøse? Er 8 uker og 3 dgr på vei med donor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, det går nok kjempebra skal du se :-)

Skrevet

Lykke til!

(Jeg var nok akkurat like nervøs før første ultralyd, og det gikk egentlig ikke over ved andre eller tredje ul heller, hehe. Begynte å roe meg etter den ordinære i uke atten). =)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen ja.. Jeg var også veldig spent før den aller første ultralyden. Men det gikk fint, og det er jeg sikker på at det gjør for deg også :o)

Skrevet

Er godt å høre at det ikke bare er jeg... Tenkte at det skulle liksom bli en utrolig flott opplevelse, å at alle blei så lykkelige av å dra på UL.. Men jeg er kun nervøs.. Er bare så redd for å gå igjennom fler forsøk akkurat nå... Men går vel bedre kanskje bare vi får vært der, å forhåpentlig alt er bra.. Kan liksom ikke helt forstå det heller.. At vi nå endelig skal bli foreldre.. En fantastisk flott og samtidig skremmende tanke... Takk for svar!

Skrevet

Jada! det gikk bra alikevel... en liten krabat på 18mm, å hjertet slo bra... :) Er sååå lykkelig!

Skrevet

Så fint at alt stod bra til :o)

Skrevet

Ååå,så koselig :) Gratulerer så mye!

Ønsker deg lykke til,og alt godt på veien :)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...