MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 I morgen er det tid for tidlig ultralyd.. Er så utrolig nervøs for at det ikke er noe der... Eller hjertet ikke slår.. Andre som er like nervøse? Er 8 uker og 3 dgr på vei med donor..
Snupperella81 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Lykke til, det går nok kjempebra skal du se :-)
snuffe Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Lykke til! (Jeg var nok akkurat like nervøs før første ultralyd, og det gikk egentlig ikke over ved andre eller tredje ul heller, hehe. Begynte å roe meg etter den ordinære i uke atten). =)
Månestråle75 Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Kjenner meg godt igjen ja.. Jeg var også veldig spent før den aller første ultralyden. Men det gikk fint, og det er jeg sikker på at det gjør for deg også )
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Er godt å høre at det ikke bare er jeg... Tenkte at det skulle liksom bli en utrolig flott opplevelse, å at alle blei så lykkelige av å dra på UL.. Men jeg er kun nervøs.. Er bare så redd for å gå igjennom fler forsøk akkurat nå... Men går vel bedre kanskje bare vi får vært der, å forhåpentlig alt er bra.. Kan liksom ikke helt forstå det heller.. At vi nå endelig skal bli foreldre.. En fantastisk flott og samtidig skremmende tanke... Takk for svar!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Jada! det gikk bra alikevel... en liten krabat på 18mm, å hjertet slo bra... Er sååå lykkelig!
Bare meg123 Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Ååå,så koselig Gratulerer så mye! Ønsker deg lykke til,og alt godt på veien
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2009 Tusen takk skal dere ha!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå