Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 er ufattelig EGOISTISK! Da kan man faktisk bare ha det så godt når det skjer ulykker! Mener jeg! Men synd at det må gå ut over andre også.
3nydeligesmå Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Heilt enig i at det er egoistisk å fryktelig dum ting å gjør. Men synes det er vondt å lese om at då kan dei berre ha det så godt.Sjølvsagt veit alle at det er livsfarlig å kjøre i nesten 200km/t.Men vi har vell alle vår ungdomma å kjent på den udødeligheita man kan føle då.Sei ikkje at dei er unnskyldt fordiom, men tenk på alle som med fullt overlegg går inn for å ta livet av eit anna menneske.Å får nokkren skarve år i fengsel,å då skal det berre vere rett å rimelig at han /dei skal få dødstraff for sitt overmot. Har også lest andre plasser her på nettet at det er dei som brutalt går ut å kaller dei /han for mordar. Det er berre knappe 3 veke sidan ulykka, å forsatt veldig ferske sår for dei pårørande. Å det er dei som les ditte ikkje dei som kjørte bilen.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2009 Unnskyld, det er ikke meningen å såre noen uskyldige ofre, som de pårørende jo er. Men når alle vet det, men fortsatt gjør det, må det kanskje noe mer til enn en provoserende uttalelse for å få en slutt på det? Jeg er bare så lei av fartsgale mennesker som vil risikere livet til alle mine kjære, som dessverre kjører på samme veiene. Håper bare de som kjører som gærninger på veiene kan stoppe opp og tenke på småbarnsfamilien som kommer kjørende rundt neste sving.
Sånn kan det gå Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Ungdommer? De var 23, 23, 28 og 30 og burde da sannelig vært voksne nok til å hatt bedre vett.
Candy girrrl Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Enig med HI Jeg betraktet råkjøreren som en morder på den uskyldige faren i den andre bilen. Og tildels på de amdre i samme bil. Men de kunne ha sagt i fra. Jeg synst en mann som har mot til å be noen kjøre saktete har mye met ballet enn en som kjører i 200 km/t. Jeg har en svoger som kjører i 200 km/t hver dag, gjerne med barn i bilen og det etter å ha mistet lappen for fartsovertredelse. Politiet vet det og gidder ikke gjøre noe. Dreper han seg selv og uskyldige skal jeg spytte i grava hans. Alvor! Men nå er dette et svært usympatisk menneske i utgangspunktet. Godt mulig han andre var en kjekk og grei fyr som desverre likte høy fart.Synd. Men jeg har nulltoleranse for grisekjøring.
3nydeligesmå Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Forstår som sagt alle synspunkta deres. Å berre så det er sagt så har eg ingenting tilovers for grisekjøring. Det er vell berre slik at når det rammer så nærme på deg sjølv,så er det vondt å sjå at folk meinar han fortjente å dø. Oktaviastar Enkelte vill eg fortsatt kalle ungdommar når dei er 23 år ja. Hadde sjølv barn ,mann og hus når eg var 23,men er slettes ikkje alle som er ferdig med å vær ungdomm da. Burde sikkert ikkje svart på denne tråden i det heiletatt,for egentlig så skjønner eg på eit vis kva dåkker meinar men.. vil berre sei at dette kan gjer veldig vondt for dei pårørande å lese slikt sjølv om tankane nok kvernar på forskjelligt.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 I sånne tilfeller er det bedre at de selv kjører i veggen og blir drept framfor at de kolliderer med tilfeldige ofre og tar livet av dem i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå