Gå til innhold

koldtbord i bergen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale en plass de lager godt koldtbord som ikke er alt for dyrt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for tipsett.. så veldig bra ut-

Skrevet

Har god erfaring med "koldtbord de lux" herfra om du vil ha et meget fyldig, meget godt, meget pent anrettet, men helt tradisjonelt og forutsigbart koldtbord (ca 330 kr pr person)

http://www.sib.no/mat-og-drikke/sib-catering/brosjyre.pdf

Vil du ha en minst like god, adskillig mer spensig og litt dyrere løsning (ca 350 kr pr pers), har vi god erfaring med løsningen "fingermat 2" herfra:

http://www.chillibar.no/catering.html

Skrevet

Er IKKE bra og skal IKKE ha herfra igjen! Noen gang!!!!

Skrevet

hva som var gale da??

Skrevet

Helt smakløst: Flere av gjestene etterlyste både salt og pepper for å få litt smak i maten.

Meget snau porsjonsberegning: Vi var 16 personer, hadde bestilt til 18, fatene var skåltomme, noen av gjestene gav uttrykk for at de ikke var helt mette, så vi måtte ha solid "nattmat", og brød måtte vi supplere en hel del av fra egen fryseboks og bråtine i microovn. Vanligvis har vi påleggsmat i flere dager etterpå når vi bestiller til et par personer for mye.

Lite pent anrettet: Langt fra slik bildene viser! Så ut som om det var kastet på fatene! Måtte pynte en del selv, ja! Heldigvis hadde jeg nok i huset til å kunne berge pyntingen noenlunde.

Og flere av gjestene havnet med diare etterpå. Noe vi ikke tror var tilfeldig med de rekene og den laksen som var på fatene.

Nei, ALDRI herfra igjen! Lett nok å selge 3. klasses vare billig!

Skrevet

oj, da tror jeg kanskje ikke jeg skal bestille derfra likevel...har du noe tips om en annen plass jeg evt kan bestille fra?? skal være rundt 30 personer og blir veldig fort dyrt da hos de "beste"

Skrevet

Standardkoldtbordet fra Arnavågen restaurant har jeg svært god erfaring med, og bestiller så sant restauranten kan levere. Det er kapasitetsproblemer på kjøkkenet her i blant....

Koster kr 175/person. Ikke så stort, men virkelig delikat og godt. Eneste jeg har utsette herfra er at man kanskje kan pynte med LITT ekstra grønt når man serverer., Man behøver ikke, men selv liker jeg det. Pleier også å bestille (knallgod!) betasuppe herfra som varmrett på bordet. Da koster det ca kr 210/person når jeg bestiller 6 liter suppe og mat til 18 (suppa bestiller du pr liter, 1/3 liter pr pers er rikelig tilsier min erfaring).Da har vi som sagt rikelig med mat når jeg "overbestiller" en person eller to. Og hos oss spiser de fleste minst normalt godt.

Bare husk å be om få med flatbrød til suppa om du ønsker dette, det kommer ikke automatisk, merkelig nok. Men det er standard vare man får, og slikt flatbrød koster halvpartenpå nærmeste butikk. Du kommer langt med 25 kr i flatbrød her, fra restauranten må du betale en 50-lapp for en leveranse. Av nøyaktig samme vare!

Skrevet

Oisann, skulle jo gitt deg telefonnummeret :) 5524 1521!

Beklager!

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva anledningen for at du skal servere koldtbord er, HI, men er det til dagstidsbruk, barnedåpslunsj for eksempel, vil jeg heller anbefale deg at du tenker litt anderledes. Og bestiller fingermatmeny + 3 dl kyllingsuppe/fiskesuppe per person hos kafeen her ute på Salhus (tlf 93232437). Da får du, vil jeg si, en mye bedre løsning enn koldtbord. Og det koster ca. 185 kroner per person. For et godt, flott, spennende og annerledes koldtbord. Som likevel er såpass tradisjonelt at også eldre folk liker maten. Som er lett å spise med fingrene uten å grise om man vil det (nåja, ikke suppa da:)))). Men som også kan spises med skje, kniv og gaffel om det passer bedre.

Kvaliteten på maten kan du ikke klage på! Den er av det aller beste du kan få i Bergensområdet.

Men også her må du sørge for brød til suppa selv.

Skrevet

tusen takk for alle tips....er en navnedag det er snakk om ( skulle kanskje nevnt det) =O)

Skrevet

MÅ det være koldtBORD, HI, eller er du åpen for en litt annen løsning?

Vi brukte Beredts cateringavdeling i en slik anledning. Leverte inn tomme tallerkener, og fikk disse bugnende og flott anrettet med en koldttallerken av absolutt beste slag og med alt tilbehør (brød og smør også) for under 150 kr per kurvert. Fraktfritt kjørt hjem til oss. På søndag! Og tilbudet var ikke noe spesialtilbud for oss, det er åpent for alle, om du bare skal ha minst 25 kuverter, skal ha levering innen Bergen kommune og bestiller på mer enn 3 dagers varsel.

Telefonnummer hit: 98 24 73 88. Og kjøkkenavdelingen (og tallerkeninnleveringen) er like ved Apeltun skole på Fana.

Vi var kjempefornøyde og benytter gjerne tjenesten igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...