vision Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Hvor tidlig tester dere etter ED? Her begynner det å røyne på tålmodet:) Rugetiden er sannelig laaaang.. Egguttak 10/7 innsett 13/7
vision Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2009 Kan noen svare meg ? Testet negativt i dag på rugedag 8, nervøs. Virker som alle får positivt tidlig, hvis de er gravide...
snuffe Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har jo ikke hatt eggdonasjon, men prinsippet blir vel det samme med ivf enten det er eget eller donert egg. Jeg testet positivt om kvelden ti dager etter innsett (som igjen var to dager etter uttak og befruktning). Negativt inntil da, skjønt en av billigtestene viste vel antydninger til en fargeløs strek samme morgen.
vision Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2009 Takk for svar, ja det blir jo akkurat det samme. Jeg tester vel for tidlig uannsett... Det er kanskje håp ennå... Men lange dager er det uannsett..
liesje Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Hei hvordan går det? Jeg har også hatt ED men ligger nok litt etter deg skal test på torsdag. Kjenner som deg at denne ventetiden er lang og gjør at man blir helt paranoid i hodet.
vision Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2009 Hei, her går det bra Testet positivt fra lørdag av. Men tørr ikke helt tro på hjemmetestene, så vi avventer svaret på blodprøven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå