Gå til innhold

fylla!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt seriøst og dønn ærlig:

liker du å være full?

hatt en diskusjon i helga på det og sambo mener det er godt å være full. jeg mener det er ubehaglig å bli full..

hva mener du??????

vi snakker da ikke lett beruset men litt mer beruset men ikke helt på krabbe stadiet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å være beruset. Men jeg liker ikke å være FOR beruset. Da sier jeg så sinnsykt mye teit.

Skrevet

Jeg liker IKKE å være full, desverre har jeg lett for å bli full..

Og det er ikke noe gøyt, jeg kan ikke nyte en flaske vin med en venninne uten at jeg blir brisen.. Tror det har mye med vekten og høyden min, men å være dritings har jeg vært mange ganger og det liker jeg ikke, sende rmeg bare selv hjem og tvinger meg til å kaste opp alkoholen da. Ikke gøy nei!

Skrevet

Det kan være greit å ha en lett bris:-)

Men ikke noe mer enn det.Liker ikke å føle meg full,å ikke føle at jeg har helt kontroll på meg selv og liker ikke å føle at jeg må tenke og konsentrere meg for å ikke virke full..Syns også det er ubehagelig.

Men eksen syns også det var godt/gøy å være full,og ble alltid drita når vi var ute,noe som resulterte i at jeg bare ble stressa.Gjerne derfor jeg selv hater å være full..

Skrevet

Nei. Det mest harry jeg hører er folk som planlegger å bli drita. Rett og slett. Da er det mye kjekkere å være i godt humør og ha kontroll. Og hvem liker vel elendig form og fyllanerver neste dag?

Ser ned på voksne mennesker som fortsatt må bli drita full for å ha det kjekt.

Skrevet

Jeg liker å være mer enn bare brisen, men ikke grøftefyll.

Jeg syns det er godt:)

Men vet de som ikke liker det. Jeg tror det har med kontrollbehov å gjøre; de som er redde for å miste kontroll, liker ikke å drikke alkohol. Det er hvertfall min erfaring med de jeg kjenner som ikke drikker.

Skrevet

Synes det er helt greit å ta noen øl eller litt vin, og bli lettere beruset, typ litt sprudlende og glad. Men ikke møkka full nei. Var på fest om lørdagen, og der ble det litt for mye. Resultatet var en grusom søndag.

Fikk skikkelig flashback til singeltilværelsen med alt for mye festing.

Savner det ikke akkurat, blir leeenge til neste fest....

Skrevet

typen kom hjem og var litt mer enn brisen..

synes det er helt ok med tur ut med gutta men synes bare ikke det er noe gøy når han kommer hjem slik. skjønner ikke greia med å bli så full.

har jo vært det mang engang selv men når man er 30+ er det vel på tide å legge det av seg?

eller tror dere gutta liker det så godt?

virker jo ikke som vi jenter liker å være mer enn brisen!

er jo ubehagelig når kroppen svikter og blikket er sløret og ordene blir grøt!!!!!?????

Skrevet

Nå tenker jeg ikke så mye på hva "gutta" eller andre tenker. Jeg skrev hva JEG liker, jeg;) Og hos meg blir det ikke slik at kroppen svikter og alt det der.

Og det du nevner med alder; hvorfor går der en grense ved 30? Er du så opptatt av hva andre tenker at du ikke klarer å gjøre ting du selv har lyst til? Holder tilbake pga hva andre kan tenke?

Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg syns drita fulle jenter et et mye mye vanligere syn enn fulle gutter.

Skrevet

jeg var interessert i hva dere mente om fylla og hva dere liker . graden av fyll og hvor deres grense går for hvor fulle dere synes det er godt å bli...

alder har kanskje ingen betydning men burde man ikke etter år med byvandring kanskje få annet fokus på livet enn å hige etter byturer og fyll?

hvorfor er det viktig for dere som liker det å fremdeles gjøre det selv om man har fått sambo og barn osv?? snakker da ikke om sosialisering med venner men fyllerturer på byen ..

jeg bryr meg om hva andre tenker JA!! rett og slett fordi mennesker er interessante vesen! og NEI jeg gjør faktis hva jeg lyster selv..

prøver bare å forstå sambo ved å høre deres synspunkter

Skrevet

Jeg tenker at fokus kan en ha på flere områder. Det ene utelukker da ikke det andre. Akkurat som når jeg velger klær jeg vil gå med; noen ganger kan det bli mer klassisk, andre ganger joggebukse, eller mer frika stil. Hos meg finner en mange stiler. Slik er det med å gå ut, også; noen ganger er det godt å slippe kontrollen og drikke seg på en snurr - det kjennes behagelig, andre ganger kan et glass vin til maten være det som frister:)

Og hvorfor skal ens smak og lyster endre seg radikalt bare fordi en har nådd en viss alder, og har familie? Det er jo ikke slik at en aldri mer kan gjøre en ting, bare fordi andre arenaer i livet er endret.

Og hva en evt samboer må tenke; ja, da må jeg få meg en først;)

Skrevet

Nei, jeg liker ikke å være full!

Blir så trøtt og har bare lyst hjem og sove, det ødelegger hele kvelden dersom vi en sjelden gang går på byen og jeg drikker litt for mye.

Tror jeg har glemt kunsten med å holde en god bris gjennom kvelden slik jeg kunne da jeg var 18-20! Det er jo det som er kjekt, å være akkurat passe brisen. Men jeg fester for sjelden til å opprettholde teknikken... Har ikke behovet for slike fester like ofte lenger.

Skrevet

Å være lettere bedugget er deilig synes jeg, men direkte full er ikke bra. Også med tanke på dagen derpå ;-)

Skrevet

Jeg LIKER heller ikke å bli full, men jeg blir det av og til fordet.. Jeg klarer fint å begrense meg, men noen ganger ser jeg ikke helt grunnen til det.

Når jeg snakker om at jeg er full, så er jeg ikke håpløs. Jeg klarer fortsatt å fote meg, snakke tydelig og oppføre meg. Jeg har ikke kastet opp på fylla mer enn ca 3-5 ganger fra jeg var 13 av, og har kun kastet opp èn gang dagen derpå, og det var i russetiden:p Jeg har heller aldri sovnet sittende eller noe lignende.

Å være full, og å være dritings er to forskjellige ting.. Dritings er jeg aldri, ser ikke grunnen til det..Kjekkere å drikke til du kommer i god stemning og huske alt dagen derpå.. Men slår meg løs, som andre, og vi ler litt dagen etterpå! :) Selvom jeg "bare" er 22 år, så har jeg visst rimelig lenge hva jeg tåler, og handler inn etter det.

Skrevet

Jeg blir helt alkoholforgiftet av bare litt alkohol, og det gjør at jeg blir sinnsykt fyllesyk. Når du vet at hele søndagen må tilbringes krabbende rundt doen er det ikke verdt det synes jeg..

Jeg drikker derfor sjelden, tåler greit et glass vin, men blir det en halv flaske er det diare og kvalme dagen etter.

Skikkelig full har jeg aldri likt å være, men da jeg var yngre og barnløs kunne jeg godt drikke meg litt beruset (glad og skravlete) og ta ubehaget dagen etter. Nå gidder jeg ikke det lenger.

Skrevet

Liker å være godt brisen, men ikke full! Det er helt forferdelig! Har desverre skjedd mer en en gang, plutselig blir det bare for mye.... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...