Nr to i februar :-) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Noen som har erfaring med Baby sound, bestilt på fosterlyd.no? Har bestilt en sånn, men er veldig spent på om de fungerer eller ikke :-)
nick_317069 Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 jeg har også bestilt en slik,men bestilte den på finn.no.hvor mye måtte du betale for den?hvor langt er du på vei jeg er 11+1 idag,men når jeg får den er jeg nesten 12 uker, kjenner småboblinger i magen,har gjort det i 1uke.dette er mitt 5 svangerskap,men mista i mars i MA.men har 3 herlige unger fra før. håper den funker og det gjør den nok.må vi bruke gel på den eller?
Nr to i februar :-) Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Jeg må betale 499 for den + frakt. Bestilte med innebygd LCD display. Du da? Jeg er 11+ 3 i dag, bestilte min på torsdag så håper å få den i posten i dag. Det stod ikke noe om vi skal bruke gel eller ikke, men kan jo kanskje få kjøpt slikt på apoteket i såfall? Bruker de det hos jordmor/lege? Husker ikke det fra førstemann. Kjenner også småbobler i magen, akkurat samme følelse som med førstemann i uke 16-17. Trist at du mistet, syntes det er så mange som gjør det her inne Er veldig spent på om den funker i allefall :-)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Kjæresten bestilte en sånn angelsound fra USA til meg i går:) Blir spennende når den kommer.. tar 10-20dager før den kommer.. Er nå 9+2
nick_317069 Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 hei nr 2 i februar jeg får min iløpet av denne uken,kosta 499kr men stod ingenting om frakt,men kommer nok sikkert i tillegg,men jeg gleder meg,håper vi kan følge hverandre her inne,vi er ganske likt i uker og dager, gammel er du?jeg er 28 og dette blir 4 unge i huset.
nick_317069 Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 hei nr2 i februar jeg fikk min idag levert på døren og prøvde noen ganger før jeg fant hjertelyden,er 11+1 idag og hjertelyden var på 140 sa mannen min,skal prøve igjen når jeg er 12 uker. ikke så lett å finne lyden men hvis man ikke finner den første gang så skal man vente en stund
Nr to i februar :-) Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2009 Hei igjen. Jeg fikk også min levert på døra i dag. Fant hjertelyden nesten med en gang, men da jeg skulle vise til litt familie senere på dagen kunne jeg ikke finne den. Så prøver igjen senere Det ligger jo ganske dypt. Er 11+3 i dag. Fire barn ja, hva er alderen der da? Jeg er 20, fyller 21 like før termin. Var 17 da jeg fikk min første som nå er 3
Nr to i februar :-) Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2009 Er det samme type som man bestiller på fosterlyd.no eller? Syntes det er litt beroligende og ha en sånn hjemme :-)
nick_317069 Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 nr2 i februar ja tror det er samme,legger ved en link slik at du kan se selv http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18069238 jeg fant den og min mann hørte den,så nå ikveld gikk jeg bort til foreldra mine og min far hørte det,men da min mor skulle høre fant vi ikke lyden.jeg fylte 28 i april i år jeg så jeg blir nok 28 når nr 4 kjem. jeg var 21 da mi første jente ble født så nå har jeg ei på 7 år og ei på 4,5 år og en gutt på 3 år er så godt å kunne høre hjertelyden i ny og ne,men trenger ikke høre den så ofte,bare når jeg føler for det.greit å ha med seg babysound når jeg skal på rehabilitering på askim sykehus i 14 dager pga skaden jeg er født med(ryggmargsbrokk)
Nr to i februar :-) Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2009 Nick_317069 Den var helt lik Det stod at man kunne bruke litt gel, men på apoteket hadde de ikke sånn de bruker hos lege/sykehus, så brukte likegodt aloevera gele jeg. Det er en fin aldersforskjell mellom barna dine da. Syntes også det er godt å høre det lille hjertet! Ryggmargsbrokk ja, jeg gikk i klasse med ei hele barneskolen som hadde det. Jeg vet ikke så mye om skaden egentlig.(?)
på'an-igjen? Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 jeg har angelsound, men er vel samme greiene:) Hørte hjertelyden i uke 9+1 og har fått tatt den opp på pc'en.... kjekt å kunne høre lyden der uten å plage spiren for ofte:)
Nr to i februar :-) Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2009 Stilig Det skal jeg og få gjort etterhvert! Jeg må høre etter hver dag, og gjerne flere ganger om dagen. Er jo så herlig! Det er vel ikke "skadelig" å bruke den for mye?
nick_317069 Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 nr 2 i februar nei det er ikke skadelig å bruke det for mye,men jeg lar det gå noen dager mellom hver gang.fordi hvis du lar det gå noen dager mellom hver gang blir ungen større for hver dag, har du peiling på når livmora og ungen kommer over skambeinet?jeg har bakovervendt livmor så ikke alltid jeg klarer å finne lyden så lenge om gangen.
Nr to i februar :-) Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. juli 2009 nick_317069 Jeg skrev til deg litt lengre oppe her og Nææ, vet ikke, men syntes jeg kan kjenne toppen av livmora når jeg ligger på rett på ryggen. Det skal vel være rundt denne tiden tenker jeg. Når jeg bruker baby sound'n må jeg liksom dytte den litt "under" skambeinet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå