Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 sov veldig urolig i natt og våkna halv fire for å gå på do. da jeg tørka meg var det brunt blod på papiret. I do lå det noen levra klumper etter meg.......har mensmurring, men ikke veldig vondt, men det ga meg ingen god følelse.......Noen som har opplevd lignende? Skal til legen nå kvart på ni...............
Mamalari Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Hei. Hvordan gikk det hos legen? Vil si at jeg har hatt blødninger i mine to svangerskap. Ene endte i sa. Da hadde jeg veldig vonde menssmerter. Det andre er en frisk gutt på 2år. Da hadde jeg ikke smerter, bare litt murringer. Vanskelig å si, for det kan jo gå begge veier. Håper virkelig at alt er fint.
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 hei Mamalari og takk for svar. Legen mente det var morkaka som lå langt nede og ikke noe farlig, men har bestilt privat ultralyd til i morgen. Har ikke blødd mer og kun litt murring, så har fått håpet tilbake nå, kjente liv i stad:), så godt å høre at andre har opplevd og at det har gått bra.hvor langt er du?
Mamalari Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 så godt å høre. Da er det nok ikke noe å bekymre seg for, men greit å ta en ul. Høres jo veldig lovende ut hvis du har kjent liv. Tror det vil gå bra jeg. Jeg er ikke gravid enda, driver å prøver nå. Håper at lillegutt blir storebror i løpet av våren=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå