surremus Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 *sukk* Ikke mange timene med søvn inatt... Hverken for mamma`n eller lillemor! Ny runde med tenner, forkjølelse og gråt! Jeg har lest litt inne på forumet at dere bruker Dentinox og Paracet på de små når det blir for ille.... Lillemor får selv Dentinox på gummene sine, selvom jeg er usikker på hvor mye det _egentlig_ hjelper... Hun får også en type bitering med vann i, som jeg har hatt i kjøleskapet slik at vannet er blitt kaldt. Innbiller meg at det kanskje kan være godt å få noe litt kaldt i munnen når hun klør så? Ellers har jeg tenkt for meg selv at jeg igrunn ikke har store trua på at noe hjelper noe særlig uansett, og at dette må vi bare gjennom...På et vis! I går var nesen hennes kjempe rennende, men det var iallefall klart det som kom ut... Det er det ikke nå! Det er skikkelig grønt og det størkner rundt neseborene hennes --- ikke noe godt Så det jeg lurer på.... Er om dere har noen forslag til noe jeg kan gi henne som et slags vitamin-kick? Selv tar jeg jo å gomler appelsiner, drikker Noni-juice eller varm melk m/honning osv.... Men det funker jo dårlig på spedbarn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå