Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Få flate så ekkelt. Og vi snakker om gamle grisete menn med 15 år yngre damer. Spiller ingen rolle at hun holder seg sinnsykt godt. 50 år er 50 år! Må være dritpinlig for hennes datter!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 hehe...ja er jo ikke så vanlig det der. Kanskje det er mye for å få oppmerksomhet i madia også, image? Ikke godt å si med de stjernene hva de tenker på. Hihi..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Tøft sier jeg. Hvorfor må hun være tiltrukket av 50 år gamle menn kun fordi hun er det selv? Hvis dama kan, så hvorfor ikke? Hadde jeg hatt draget på menn i tyve-årene når jeg selv er 50, så kommer livet til å fortone seg meget bra Er absolutt ikke noe å bli sjokkert for, slutt å vær så prippen.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Hva er problemet? De er da voksne, begge to..... Og at normene i samfunnet sier en bør være ca like gammel som sin partner, betyr ikke at det er en lov en MÅ følge. Hjertet og lysten har ofte andre og egne normer;)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Like gammel?? Nesten 30 års forskjell er det! Og er en 22 år gammel gutt voksen? Har så vidt fått hår på tissen. Barnerov uten like.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 So.....la da dama få gjøre som hun vil da uten at du skal bry deg med det.De får være sammen med hvem de vil for min del alle sammen uansett om mannen er 50 og hun er 20 eller omvendt.Om de er homofile,lesbiske,transseksuelle..bifile eller hva det måtte være. Javel,så er det sikkert for publisitet og alt det der,hvorfor er det mer ekkelt at hun er sammen med en på 22 enn at han er sammen med ei på 50 forresten,han gjør det jo bare pgr av penger og fordi hun er den hun er....det er jo veldig mye bedre. Nei...takke seg til....hun får gjøre som hun vil med det om det er det som gjør henne lykkelig så får hun da vel gjøre det. Hun er voksen,og det er han også....han er jo gammel nok til både å kjøre og drikke alkohol.....så da er han vel voksen,myndig ved 21 der i landet. Barnerov eller ikke,han er myndig og da ser jeg de som voksne jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå