Gå til innhold

Mye diffus mageknip nå på slutten. Hva er greia med det??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+3, har de siste dagene hatt en del mageknip, (i tillegg til de andre smertene selvsagt). Vanskelig å si om det er tarmene som har dårlig plass og klager på det, eller om det er selve "kula" som er vond? Flere som har noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel denne modinga da veit du... har det på samme måte... har holdt på hele helgen... jeg er i uke 38..;) lykke til...

Skrevet

det hadde jeg også tett før fødselen.. men nå vil ikke jeg gi deg falske forhåpninger da,

har snakket med mange som har hatt det lignende!!

Skrevet

ja, denne berømte modningen er jammenmeg langdryg for noen gitt, inkludert meg selv. Er bare å smøre seg med tålmodighet. Alle de andre modningssmertene skjønner jeg liksom hva kommer av, men denne mageknipen var litt "rar".. Men har hørt noen har fått det helt mot slutten, når ting tok seg opp litt.. Uten at man skal ha for høye forhåpninger til det. Jeg har bare begynt å tenke at detta kan IKKE jeg styre uansett..hehe. Ungen kommer når den kommer, før eller etter termin. :)

Uansett takk for svar. Lykke til:)

Skrevet

er det sånn mageknip at hele magen er vond?

Det har jeg hatt noen dager nå. Er 37+1.

Føler magen er konstand hard. Men det er ikke kynnere

Skrevet

Jo forsovit er hele magen vond, men litt mer diffust, så det er vanskelig å si. Rimelig hyppige kynnere/modningsrier i tillegg ja. Er nok bare å smøre seg med tålmodighet uansett, for dette kan ta tid har jeg skjønt:(

Jeg startet med de fleste modningstegnene samtidig som deg. Fikk raskt høre at jeg bare kunne slappe av, hvile masse og ikke tenke at det "Skjer snart"..

Skrevet

jordmor sa til meg at det kunne skje når som helst. Så jeg går og tenker '' skjer det nå?'' hehe

Skrevet

Uff, det er nesten litt dumt at det blir sagt på den måten, selvom det forsovit er sant:) hehe. Blir jo til at man går og venter veldig!! Det er riktig at det kan skje når som helst, samtidig er det like riktig at det kan gå 4-5 uker til.. Det er leeenge!! Vi er jo alle så forskjellige, så det er ikke lett å si. Detta showet styrer kroppen gitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...