Gå til innhold

Kvalm og trøtt!


vann123

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg 7+0 og nå merker jeg at jeg er gravid... Er kvalm om morgenen og supertrøtt utpå dagen. I forrige uke sovnet jeg på jobb, og jeg må bare ha meg en lur når jeg kommer hjem fra jobb, eller ihvertfall en liten lur når minstemann har gått og lagt seg, jeg er bare så trøtt. Bekkenet mitt klager når jeg anstrenger meg for mye, i går var det vondt, men da hadde jeg jogget rundt på en båt hele dagen, ut i robåt og øse den og sånn. Og gått med minstemann (15 mnd - nesten 14 kg) i bæremeis fra båten og opp til bilen. Det er ikke mer enn kanskje 800 meter, men bare oppover, så det var tuuungt.

 

Ferie starter i dag - så de neste tre ukene skal ihvertfall få gå i mitt tempo.

 

Hvordan merker dere andre graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 5+0 i dag og merker jeg er både kvalm og matlei, spessielt kvalm på morran og kvelden, vil ikke spise favoritt maten min, hehe..rart.. Har også humørsvigninger og er veldig følsom. Fryser og er varm om hverandre, litt oftere på do og sover dårligere på natta. Så det er spennende ting som skjer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i syvende uke og er trøtt utpå dagen og må ofte bare legge meg for å sove da. Blir utmattet av ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner heldighvis ingenting enda ihvertfall:) bank i bordet.. bare innimellom hvor je er litt øm i magen... skjenner liksom at det er noe som skjer inni der... er vel snart i 7 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+2 idag. Trøtt, kvalm (men spyr ikke), vonde pupper, humørsyk, kverulerer med mann og barn selv om jeg ikke vil det, tar fort til tårer, tisser om natta, er ofte sulten eller har lyst på noe...

 

Men alle symptom er hjertelig velkommen siden jeg har mistet 4 ganger på rad. De andre gangene avtok symptomene, så no er jeg egentlig glad for alle selv om de er en plage også... He he. Ikke lett å fortelle mannen at jeg egentlig ikke er sur når hele meg freser og fyker opp for ingenting. Men han har opplevd meg gravid før, så han vet det går over...

 

Kos dere med symptomene jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kjent ut!

Jeg er også kvalm og trett hele dagen. Fortsatt en uke igjen på jobb så det er bare til å prøve å holde maska, og gjøre det beste ut av det. Ikke enkelt med en liten jente på 20 mnder heller. Hun krever full oppmerksomhet av mammaen sin da hun kommer hjem fra jobb og har mest lyst på middag og en liiiten lur.. Phu. Blir deilig å føle seg litt bedre, men er bare 6+6 så må regne med å ha det slik noen uker til.

 

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er mange av oss som har det ganske likt! Kvalmen varierer fra dag til dag og i løpet av dagen. Og når det gjelder å være trøtt... føler nesten at jeg har fått et snev av dette utmattelsessyndromet thii,hi :D JEg sover også dårlig om natta og er oppe for å tisse flere ganger. Det skal veldig lite til før humøret daler og tårene flommer i strie strømmer... men når årsaken er et lite vidunder om 7 mnd, ja da er det ikke så farlig likevel. Mannen min har opplevd meg gravid to ganger før og har utviklet selektiv hørsel og ekstraordinære empatiske evner når hormonene spruter som verst ;o) Nå er jeg 7+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker i dag og er fryktelig trøtt. Verker i hele kroppen og vil bare sove. Ellers har jeg sure oppstøt og er mye sulten. Er også fryktelig allergisk da jeg har sluttet med allergipillene mine. Men alt for nurket i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...