ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er 15 uker på vei og føler jeg er så mye større nedentil... Beklager, ekkelt tema... men er dette vanlig? :/
second_time Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Jeg husker at jeg følte meg som en apekatt nedentil på slutten i mitt første svangerskap. Jeg går ut i fra at jeg ikke slipper unna denne gangen heller. Hehe!
Moderbodin har født Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Det er helt vanlig. Er blodmengden i kroppen som øker eller noe sånt. Er visst det som er årsaken...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 det er vanlig ja, desverre. jeg klarte nesten ikke se på meg i slutten av svangerskapet sist, synes det så helt fordelig ut. Nå er jeg 22 uker å jeg begynner å se tendensen igjen. Så her er det berre å gle seg;) trøsten er at man blir normal igjen:)
:)novemberbarn:) Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har fått det den siste uka nå. Snart 23 uker på vei. Var skikkelig hoven forrige dagen, og det sprengte litt. Ikke akkurat behagelig:( Ser tydelige blodårer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå