Gå til innhold

Hei på dere! Her kommer jeg...


Chess

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 10 februar og har endelig tatt mot til meg for å melde meg inn her hos dere. Har vært veldig usikker på om dette kom til å gå bra, men nå er jeg begynt å håpe på det. Hadde en SA i mars. Nå skal jeg på ultralyd på tirsdag for å se om ting er som det skal denne gangen, så da kan jeg jo dele resultatet med dere..

 

Trenger nemlig å prate med noen om dette etter hvert, men ingen (bortsett fra min mann) vet at jeg er gravid ennå. Det skyldes at vi har to barn på 6 og 8 år fra før og jeg vet de ville blitt fryktelig skuffet dersom dette ikke skulle gå bra. Jeg synes det er vanskelig å vite når jeg skal fortelle noe til dem. Noen i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg :)

 

meldte meg inn her i går eg, pga det samme som deg, trur det skal gå bra for meg og nå.

er i min 11 uke.. :),, men til nå har eg vore på 3 ul-lyder, hatt blødning, mykje smerter osv... og noe legene har kallet truende abort.det var i uke 4-6.

men nurket mitt viste seg for å holde fast, for som sagt er eg i mi 11 uke, så tenker bare positivt nå:)

 

du får ha lykkke lykke til,, og må bare skrive til meg om du lurer på noe... er nemlig ute det samme:)

 

kor bur du hen i landet? er det ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

da er vi omtrent likt. Jeg har termin ca 7 februar.

Jeg mistet også i slutten av mars. har ikke vært på ultralyd ennå, men skal den 6/8. greit å vite at alt er ok, lenge å vente til uke 17/18.

Jeg har ingen fra før, så dette er veldig nytt for meg men gleder meg sinssykt :o)

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen.

Jeg er også 11 uker TROR jeg.. Var hos legen for noen dager siden og hun sa at jeg må til gynekolog å undersøke om jeg enten har kommet endel lenger, eller om det er Tvillinger... IIIIIK!!

har time imorgen.. veldig spent..

Håper alt går bra med deg. Det gjør det sikkert.

:-)

happy thoughts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært til gynekolog og fått UL. Det gikk veldig bra, alt ser helt normalt ut og det lille nurket danset rundt der inne! Det er en fantastisk lyd den der hjertelyden! Nå kan vi endelig begynne å fortelle den gode nyheten til alle rundt oss, og ikke minst til den vordende storebror og storesøster som kommer til å være verdens stolteste.

 

Håper det går bra med dere andre også, det blir veldig spennede å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei kidd1

 

Hvordan kunne legen din si at hun trodde du vat lengre på vei eller ventet tvillinger?

Målte hun magen eller noe?

 

Åssen gikk det me deg?fikk du vite noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...