Gå til innhold

Jeg spyr opp maten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser veldig lite, men det jeg spiser spyr jeg opp.

Jeg må ikke, men jeg vil ikke la være for da går jeg ikke ned i vekt.

Vil du si at jeg har bulimi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig har du det.

tror jeg du vet selv også,kom dg til legen

Skrevet

Hvorfor skal jeg gå til legen?

Jeg er jo klar over hva jeg gjør og har ikke lyst å slutte. Jeg ser ikke på det som et problem.

HI.

Skrevet

Om du mentalt ikke ser på det som et problem, så gjør kroppen din det fysisk.

Skrevet

det vil ødelegge tennene dine fullstendig!

Skrevet

Kroppen min går ned i vekt av det.

HI.

Skrevet

Jeg har råd til tannlege, men det har likevel ikke ødelagt noe hittil.

HI.

Skrevet

Javel. Men hvorfor lager du et innlegg om det her, dersom du mener alt er greit?

Og ikke tro at det ikke sliter på tennene. Emaljen forsvinner, og den kan en ikke få tilbake. Du må ha krone på alle tennene til slutt. Jeg har en venninne som måtte gjøre det, pga bulimi.

Og det er ikke bare tennene; næringsbalansen i kroppen blir forstyrret/ødelagt. Og det kan forårsake mange skader på alle organ i kroppen.

Skrevet

Vel, du får gi faen i å kaste opp maten. Det er idiotisk og uhyre lite attraktivt. Det lukter spy og dårlig ånde av folk som kaster opp daglig. Og man blir stygg i huden, fæl på håret og blass i øynene. I tillegg får man såkalte etsefingre fordi fingrene berører magesyre flere ganger daglig.

Og BTW så er bulimi er sykdom som starter i hodet, emn ender i kroppen. Til slutt vil ikke kroppen takle mat, og vil begynne å kaste opp av seg selv så fort du prøver å spise. Da kan du dø pga sult eller væskemangel. Da blir du innlagt på sykehuset, bruker skattebetalerenes penger på din idioti og må tvangsfores via intravenøs næring frem til du er sterk nok fysisk til å bli tvangsforet via matsonde. Etter lang tid med tilvenning av sondemat vil du bli tvangsforet med pureert mat til magen din kan takle vanlig mat. Og enden på visa blir at du blir enda større enn det du er nå fordi kroppen går inn i en fase der fettet blir lagret for harde livet. Siden du har vært uten mat i magen over lengre tid tror kroppen din at det er lite mat for deg å spise, og vil derfor lagre alt du får i deg som fett.

Så bulemi holder deg tynn frem til du nesten dør, også gjør sykdommen deg større enn noen gang når du blir innlagt på sykehus for å overleve. Sånn kan du fortsette noen gode år frem til leveren og nyrene dine svikter og du dør. Evnt at hjertet ditt tar kvelden fordi den pumper uten næring. Og muskler blir borte fordi kroppen din bruker alle mulige ressurser for å kunne gå rundt. Du kan ende opp med hjerneskade, synshemming, miste tenner og nekrose.

Til slutt ser du ut som en innsatt fange fra Aushwitz med liggesår, gebiss og halvblinde øyne.

Enjoy !

Skrevet

Utrolig bra svart anonym 01:21!!

Er ikke noe mer å si, egentlig.

Skrevet

takker fumlis!

Love

01:21

Skrevet

Hvorfor spise i det hele tatt hvis du bare spyr det opp? Er jo penger å spare av å ikke spise en dritt. Eller så kan du jo spise dritmasse snop hver dag hvis du bare spyr den opp igjen.

Man går faktisk ned av å spise opp mot normal, bare litt under det man trenger samt å trene litt. Så slipper du å ødelegge kroppen din.

Skrevet

Det har jeg prøvd, og jeg klarer det ikke...

Spise dritmasse snop? Er det ikke bedre at det jeg får i meg faktisk er sunt da? Hehe, mange gode råd.

HI.

Skrevet

Du må heller legge om livsstilen din og trene! Du vet jo innerst inn at det er det som er rett, ikke å kaste opp maten.. Tenk på de som ikke får mat her i verden du!! Om du har noen kilo for mye, så jobb for å få de vekk, ikke kast opp maten! Slutter du ikke før det er for sent, så ender det jo ikke bra.. Tenner blir ødelagte og du havnet på sykehus.. Alt det som ble skrevet over her! Er du allerede så syk at du ikke klarer å slutte selv, er du nødt til å oppsøke hjelp! Det er ditt liv det er snakk om.. Ta til fornuft!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...