Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Det jeg husker best er Chanzei og historiene hennes. Uff, jeg syntes det er helt merkelig at folk får seg til å lure og juge for andre sånn som hun gjorde. Hva husker dere andre?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Sametrusa og mannen med sebra trusa
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 hva?? fortell mer da, nå ble jeg nyskjerrig på begge historiene over .. jeg husker best en tråd som het noe sånnt som "du vet du er gravid når..." damene her inne fortalte masse artige historier, og listen ble lang.. snakk om hormoner i svanger skapet da.. husker best av de -du vet du er gravid når mannen får kjeft for å overaske deg med "feil" sjokolade .. - du vet du er gravid når man ikke tørr å sette seg på gulvet i frykt for å ikke komme opp igjen listen ble lang da... men jeg hold på å lo meg ihjel når jeg leste alt som sto der, og kjente meg igjen i masse
Tøvsjura Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 husker i grunn best hun som liksom ventet trillinger i fjor sommer og i tillegg hadde en helt utrolig forlovelse.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 KongTom Jegharenurtsomvokserihodet Blafrendekusehår
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Om Gulli og hennes vektinnlegg om "tykke gravide".
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Ludderet sine voldsomme utbrudd.. Også viste det seg at hun hadde en annen bruker som var "motsatt" av hennes alterego Ludderet. Da lo jeg godt
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Jeg husker vel best de litt leie tingene som Chanzei, Ypperten og slike ting. Huske veldig godt: - Sametrusa - Du vet du er gravid når... - Morsomme ting mannen sa under fødsel - Gøril og Jesper - Riga (hva skjedde med henne?)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Det jeg husker best er den usmakelige outinga av div nick. Selv kommer jeg aldri mer til å signere med nick.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 Kommer ikke til å glemme flere historier, og har på følelsen av at jeg en dag møter ei viss dame som løy om en viss liten gutts død her inne (hennes egen sønn). Vet ikke hvorfor jeg føler at vi kommer til å møtes en dag, men jeg har det bare på følelsen. Jeg får vondt i magen enda når jeg tenker på hvor sykt det er at ei mor kan lyve om sin egen sønns død. Det er så fjern en tanke.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 - sametrusa: http://www.barnimagen.com/forum/thread/136683424 - "trillingmamma" - Outing av Yppert - Hun som tok abort pga kromosomfeil og fikk så mye pes og lite forståelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå