smilan Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Tulla mi er da 5 mnd å lurer på om bleiene der... Hva de koster? Ellers tips til denne nye varmen for henne... Noen? På forhånd takk :-)
Linchen Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 De har bleier der, akkurat som våre. Vi kjøpte i alle fall Libero up and go. men - de kostet 130 kr... (Vi hadde med 2 pakker hjemmefra) Få i henne nok væske, kle på henne lite, ta med et tynt teppe til henne.
minnimy Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Vi tok med bleier. Veldig glad for det. Men vi var bare en uke da. Kanskje mye å ta med for 2 uker. DEn plassen vi var på så jeg ikke noen kjente bleiemerker. Men kanskje det er på større plasser, som sunny beach.. Du bør ha parasoll på trilla, det er jeg kjempeglad for at vi hadde. Og alltid ha med drikkekopp med vann el annen drikke i.
minnimy Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 ok så nå hun var 5 mnd..da blir det vel flaske, ikke drikkekopp... Og du ammer kanskje da, hvis ikke veille tatt med mme for hele oppholdet.
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 ja, der vi var hadde de liberobleier på supermarkedet deres. Men vi pakket en ekstra bag full av bleier til både han på 6 måneder og han på 2 år. Hadde beregnet det kjempegodt og slapp å kjøpe bleier disse 2 ukene og pakket bare baggen (sånnn som ikke tar noe plass) i kofferten. Er veldig glad for det. Ellers så passet jeg bare på å amme ofte og hadde alltid med drikkeflaske og tilbydde han ofte. også smørte vi han i solfaktor 50 og brukte heldekkende uv-drakt på han slik at han ikke ble så utsatt for sol. hva annet.... vell vi hadde med vaskepulver og vasket klær hver kveld som tørket over natten, slik klarte vi oss med bare en koffert for oss alle 4 for 2 uker, med unntak av den bleiebagen da. vi hadde med ettpar pledd og et laken som vi brukte på gulvet slik at lille kunne strekke seg når han ville. disse lot vi bare ligge igjen når vi dro hjem. i tillegg tok vi med et lite tisselaken som vi la i senga eller soffan under bleieskift, for hvis ikke tror jeg nok det hadde blitt endel uhell. veit ikke hvordan det er med din jente, men gutten her syns ihvertfall det er veeeeldig deilig å tisse litt når bleia kommer av!
smilan Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 tusen takk jenter... jenta mi fikser faktisk kopp bedre enn flaske, men melka har jeg selv :-) Opplevde vel at melka ikke holdt i den perioden det var så varmt så jeg driver å øver henne på å drikke anet drikke. Det som funker best er eplejuice blandet med vann... men de bleiene? var det 130 kr for enkel eller dobbelpakke? Vi gleder oss vi, på tur med ny kjæreste og hans 7 år gamle datter :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 der jeg var (obzor) kostet det 120 for en enkeltpakke.... da var jeg glad jeg hadde medbrakt
smilan Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2009 Steike, tror det blir å pake med bleier ja... var på spaferie i obzor i fjord... Deilig sted :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 helt hærlig. hadde spa på hotellet og var innom der flere ganger! nydelig ferie! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå