Gå til innhold

Noen som har bestemt navn enda?


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Her diskuterte vi litt samme dagen som vi hadde vært på ul og funnet ut at alt var ok og at vi venter enda en liten gutt. Mannen min og jeg ble overraskende fort enige denne gangen, og da vi spurte den kommende storebror om lillebroren hans skulle hete Sondre, sa han kort og bestemt: Ja! Hehe... Han er straks 2 år gammel;) Så i magen min bor det en liten Sondre:) Hvem bor i magene deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i magen min bor Elida Marie. :o) navnet har vert bestemt fra før graviditeten. Er oppkalt etter min oldemor. Vi hadde både gutte navn og jente navn klart. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si dere er heldige som i det minste har navn klart. Vi er på langt nær enig. Har 2 døtre fra før, å hun første var jeg alene med og bestemte navnet helt selv, mens med hu andre slet vi litt da også. Men denne gang var vi veldig belaget på at vi skulle få en gutt. Men etter 2 UL, så må vi bare inse at det kommer ei nydelig jente til her i verden:) Men NAVN.....????? Hmmmm.... Liker uvanlig navn som ikke nødvendigvis alle andre heter. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si det! Vi hadde ett navn klart; LEAH. En liten oppkalling etter meg pga. intitalene. Men så fikk vi vite at vi kan gjøre oss klare for en gutt så nå er vi helt blanke. JEG tenker jo Leon eller Noah ... Men tiden får vise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 31.12, så venter forsatt på å få vite om det er gutt eller jente. Vil vente med å bestemme til det er litt færre å velge mellom. :)

 

Men blir det gutt så er vi helt blanke....gode tips mottas med takk. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev at jeg ville ha Leon eller Noah..

 

Vel, da ble det Leon! Jeg har en Leon i magen,åååh:D

Vi kommer jo til å ha et par navn i hodet i tilfelle det ikke er en Leon som kommer ut, men foreløpgi en Leon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i min mage lever det en liten gutt som skal hete Bastian (helt til jeg ombestemmer meg igjen:p). Og nei han er IKKE oppkalt etter politimester bastian. Har nemlig alltid likt navnet sebastian, men siden det kryr av småbarn rundt oss som heter det så har vi gått for Bastian. Og så har vi et veldig spesiellt familie mellomnavn vi skal med også da:) Kommer fra typen sin side: Mareli, uttales med trykk på MAreli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Lea og Lucas men den siste tiden har 80 % av alle som er født fått disse navnene. Hva skjer? Ønsker vertfall å finne på noe nytt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 101209;

 

Andrea er jo så fint, det heter minisnuppa mi på 2,5 år :-)

 

Hva h¤n som kommer nå skal hete aner vi ikke, vi har jo 3 tilsammen fra før, ikke lett det der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...