LadyLuck & Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #26 Skrevet 19. juli 2009 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/481320/offset/0 =)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 19. juli 2009 #30 Skrevet 19. juli 2009 grrr... Hva har dere fått meg til å gjøre... Hva heter filmen der matt damon er med som mattegeni???
LadyLuck & Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #32 Skrevet 19. juli 2009 tenk på hva det er bilde av.. et.. (btw good will hunting var filmen du tenkte på)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 19. juli 2009 #34 Skrevet 19. juli 2009 grr.. har prøv alt fra ligning, nr osv...på engelsk...
StorkeMammaen Skrevet 19. juli 2009 #35 Skrevet 19. juli 2009 Hm.. Jeg kan jo svært få filmnavn skjønner jeg og ikke minst staving.. Kan godt skrive noen filmtitler så kan jeg lete. Det er nok gøy for meg
ipeggy Skrevet 19. juli 2009 #36 Skrevet 19. juli 2009 Jeg jukset. Fant en alfabetisk fasit, holdt på å bli sprø i hodet.
LadyLuck & Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #39 Skrevet 19. juli 2009 Ice age Bolt saw milk two towers
LadyLuck & Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #42 Skrevet 19. juli 2009 da er det seng for meg... Swimming with sharks Snakes on a plane Trainspotting.. natta
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 20. juli 2009 #43 Skrevet 20. juli 2009 Ble dårlig med søvn på meg. grrr. jeg blir så irritert over å ikke klare ting. hehe. Må si at jeg ikke har sett så mye filmer de siste årene..kan det være derfor jeg ikke klarer?? Dere som har klart den..hjelp pliiiiis
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #44 Skrevet 20. juli 2009 Jeg måtte gi meg når jeg nærmet meg førti, men googlet meg til løsningen på resten Det kjipeste var de filmene jeg visste var riktige, men ikke helt hadde kontroll på stavemåten/fullstendig tittel på (hvor mange ganger jeg skrev variasjoner av "interview with a vampire" før jeg sjekket fasiten og innså at det var "interview with THE vampire" er uvisst...). Og de cheerleader'ne var rimelig ekle...
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 20. juli 2009 #46 Skrevet 20. juli 2009 Noen ? klarer ikke å legge det fra meg..
LadyLuck & Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #47 Skrevet 21. juli 2009 Her kommer den komplette listen.. Men hvor hver hører til får man finne selv.. *300 *anchorman *attack of the clones *bolt *brick *children of men *chocolat *cloverfield *crash *dark knight *diving bell and the butterfly *eagle eye *english patient *enter the dragon *fisher king *flags of our fathers *gladiator *green mile *happy feet *hook *ice age *interview with the vampire *iris *iron man *last king of scotland *liar liar *little children *matrix *milk *million dollar baby *monsters inc *moulin rouge *no country for old men *pi *pianist *pirates of the caribbean *pulp fiction *saw *scream *signs *snakes on a plane *stardust *swimming with sharks *the crow *thin red line *traffic *trainspotting *two towers *walk the line *zodiac (srry om jeg ødela for noen nå..)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 21. juli 2009 #48 Skrevet 21. juli 2009 Hei, så snil du er Men for min del, så googla jeg til slutt..ble helt gal. Fikk listen over alle, så var det bare å lete seg frem. Fant ca 30 selv. Men resten måtte jeg ha hjelp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå