Gå til innhold

Dere som jogger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags klær og sko jogger dere i?

Linker til bra nettbutikker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nike løpetights er obligatorisk for meg når jeg løper, Asics sko bruker jeg. Ellers vil jeg anbefale deg å gå på Løplabbet om det er i nærheten av deg, for å kjøpe sko.Kjøpte ikke mine der, men skal jeg ha nye er det stedet jeg skal gå isåfall.

Elsker Nike sitt treningstøy og sverger til det generelt, men bruker Champion sprorts-bh:)

Skrevet

Jeg bruker typen min sine gamle t-skjorter og joggebukser....Ser uansettt ikke pen ut når jeg trener, de er behagelige og da driter jeg i det..Bruker gamle Bh-er ofte, men har også trenings-bh er..Men er så liten der oppe at jeg behøver eg ikke spesialbh for trening..

Nå har derimot gubben lurt på meg treningstights, og andre nye treningsklær- og jeg har testa de en gang..Gode, javisst, men føler jeg SER for proff ut i forhold til joggestil og formen min....:o) Slitte, for store, stygge klær gir ikke så store forventninger til min løpestil og -fart, så derfor foretrekker jeg det..

Sko kjøper jeg på salg, men det siste paret måtte kastes etter et par måneder..Innersåle flytter seg bakover og sklir nesten ut av skoen under turen...Ikke bytterett på tilbudsvarer så da gikk jeg tilbake til de gamle da....Kanskje jeg skulle kontaktet leverandør/produsent??? Vel, ikke verdt å bruke tid på, man får vel hva man betaler for....

Lykke til med treninga da :o)

Skrevet

Løpetights (har mange ulike merker, ingen favoritt) Et helt genialt plagg, bruker det til alt fra jogging, sykling og fjellturer.

Sportsbh

Tekninsk tshorte

Devoll trøye alt etter hvilken tempratur det er

Overtrekksjakke (beregnet til trening, Har flere, men liker den fra Swix best)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...