Gå til innhold

Hyperaktivitet hos baby??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor aktiv er det meningen at en 7 mnd gammel baby skal være? Vesla her er over alt, kan ikke sitte i ro og kose. Skal bare krype rundt og når hun treffer andre bebiser skal hun i ansiktet deres med en gang og klipe nesen.. er jo artig at hun er aktiv og interessert i ting, men synes hun er mye villere enn andre på sin alder.

 

Noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Kjenner meg så igjen. Min lille er også såååå aktiv. Begynte å åle seg da han var fem mnd, krype da han var 6mnd og gå da han var 10mnd. Har aldri vært i ro og er full fart hele dagen. Må inrømme at jeg har lurt lit av og til jeg også...om han kanskje er litt overaktiv. Han har feks ikke tålmodighet til å sitte i vognen lenge av gangen, synes alle andre med vogn har barn som sitter der så tålmodige å kikker. MEN...min har hele tiden vært veldig tidlig ute med tanke på utviklingen, han er blid og fornøyd og høyt og lavt. Jeg velger å tro at alt er som det skal. Ingen er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...