Gå til innhold

aaarrrggh!! mannfolk og sykdom....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud altså, nå må jeg bare få det ut....og jeg vil ikke snakke med noen venninner for da henger jeg ut min kjære....som akkurat nå irriterer vannet av meg!!!!!

 

jeg har hostet og harket i 2 uker, eterfulgt av pollenallergi og halsbetennelse som jeg nå har fått pencilin for. Jeg har trnt, vært våken på natta, vært mamma etc etc altså dagliglivet går sin gang.

 

Nå har kjæresten min fått hoste og var litt sår i halsen i går, og er generelt sliten(som vi alle småbarnsforeldre er...?). Han er altså trøtt i tllegg til å kjenne disse diffuse tegnene......

 

Om det er mulig å tenke seg FRISK, så tror jeg min mann tenker seg SYK!!! ååååå herregud som det irriterer meg!!!!!!!!!!!!! Han går rundt med hengehue og nakke og ser sorry ut i øya hele tiden, en slags martyr. Jeg klarer bare ikke å synes noe synd på han!

 

Jeg blir bare så forbanna og irritert- dette skjer HVER gang så jeg tror han nesten ikke når han sier han er syk el. Er vondt samtidig som jeg kjenner jeg holder på å klikke på han!!!

 

Forslag til hvordan takle situasjonen?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å la være å synes synd på han.

 

 

Skrevet

men jeg synes jo ikke synd på han!! jeg skulle vel nesten håpet jeg gjorde det, for da kunne jeg dulle med han. Nå blir jeg bare irritert og finner på andre ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...