?en til? Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 hvor mye klær til babyen må vi ha med, og hvor mye får vi låne? bleier? stelleprodukter? ammeinnlegg? er dette slik vi må ha med selv? forskjell på barsel og barselhotell?
MissiMissi Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Var inne å besøkte ei på barselhotellet forrige veke (der var det forresten finfint). Du får låne masse klær, det viktigaste du trengte å ta med i følge henne var bind og ammeinnlegg :-)
?en til? Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 okey:) takker:) glømte å spørre sist jeg var på kontroll, og skal ikke til jordmor før 15 dage før termin ca, så kan jo hende babyen kommer før...
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Barselshotell?? Får dem egne rom i Ålesund?? Her i Molde låg jeg på rom med 4 stk voksne og 4 stk babyer som viste å si ifra... Slitsomt, trangt, bråkete og varmt!!!!!!!!!!!!
?en til? Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 det er barselhotell i ålesund ja...men det er kun de som er friske og har friske barn etter fødsel som får bo der. da kan også far være der hele tiden sann jeg har forstått det:) håper jeg slipper å ligge på barsel ilag med mange andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå